פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות חצופה ומגעילה של נציגה בחנות הבגדים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תל אביב כתובת:
צומת סילבר אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.2.10 הייתי בחנות H@O באשקלון והתכוונתי לקנות כמה בגדים שמן הסתם לוקח יותר זמן לקנות מאשר בגד אחד .
כאשר אני לקוח קבוע בחנות וקונה שם רבות. יש לי גם כרטיס מועדון.
במהלך קניותיי בחנות פנתה אליי נציגה בשם אלווירה ושאלה אותי :"אתה עדיין פה " והוסיפה ואמרה לי מדוע עדיין לא הלכתי מהחנות. תוך שהיא צוחקת .עליי להדגיש שהנציגה הזו באופן כללי מדברת בטון מאוד מזלזל ביותר .כאשר היא "מעניקה" שירות לקוחות גרוע .
שאלתי אותה מאיפה יש לי את העוז והחוצפה לדבר אליי בצורה כזו. והיא צחקה וליגלגה והלכה בלי להתנצל אפילו.
מה זה עניינה של הנציגה מה אני קונה וכמה זמן אני בחנות? ומאיפה יש לי את החוצפה לומר לי מדוע לא הלכתי מהחנות רק בגלל שאני רוצה לקנות הרבה בגדים !!!
המדובר פה בנציגת שירות חצופה ועזת מצח מאין כמותה שמרגישה שהחנות בבעולתה ומרשה לעצמה לומר מה שהיא רוצה כלפי הלקוחות .
מעולם לא נתקלתי באף חנות ביחס מחפיר ועולב שכזה. ועוד שזה חנות שאני לקוח קבוע שם.
לאחר הדברים שהיא אמרה יצאתי מהחנות בעלבון צורם .
לאחר מכן פניתי לשירות לקוחות של החברה בבקשה שהם יטפלו באותה נציגה.
לתדהמתי השירות לקוחות כלל לא טיפל בנציגה ובפנייה שלי. המנהל של החנות התקשר אליי ואמר שהוא לא מתכוון לעשות שום דבר עם הפנייה שלי. דבר אשר מעיד על שירות לקוחות גרוע של החברה שממנה אני קונה באופן קבוע.
ביקשתי שיחזור אליי מנהל שלו אך גם הוא לא חזר.
במשך חודשיים מאז שפניתי לשירות הלקוחה של החברה דבר לא נעשה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול הולם בפנייה שלי ופיצוי כספי על העלבון ועוגמת הנפש הרבה. פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה