פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
אזור הצפון כתובת:
נצרת עילית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 6/6/10 הלכתי לחנות H&O סניף נצרת עילית (במתחם) כדי להחליף חולצה לבן שלי שקניתי כמה ימים לפני,קודם כל טירטרו אותי בין המדפים לקופה ,יותרמ- 5 פעמים הלכתי וחזרתי פה ושם כדי למצוא משהו בסכום של 80ש"ח כי קניתי את החולצה במבצע "פריט שני ב-50%" ,כל פעם שהייתי בוחרת פריט היו מוצאים איזשהיא בעיה,פעם אמרו לי תצטרכי להוסיף 10ש"ח ופעם 30ש"ח ופעם 40ש"ח,סוף סוף מצאתי משהו מתאים והסבירו לי שאצטרך להוסיף 29 ש"ח והסכמתי על זה, פתאום הקופאית אומרת"לא,טעיתי את צריכה לשלם 40 ש"ח" אז התעצבנתי וביקשתי לבטל את הכל כי לא ככה נותנים שירות,שרפו לי את היום בשביל להחליף חולצה.חכיתי לקופאית כדי לסיים את הביטול ולהחזיר לי את החולצה, אבל במקום שהיא תתנצל ותגיד מילה טובה היא זרקה את השקית בפני וזרקה מילה בכלל לא מתאימה "את לא רמה" , כי אני התעצבנתי קצת.
זה לא מתאים לרשת מכבדת את עצמה, ולא ככה משרתים את הלקוחות,אני רוצה
פיצוי לעלבון שקיבלתי
אגב הקופאית קוראים לה "מאי ברגות"

ותודה מראש

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
חיים אשכנזי - סמנכ"ל ת שם ותפקיד:
פאטמה שלום רב,

בדקתי הנושא ביסודיות ולצערי העובדות מעט שונות.
יחד עם זאת באם נפגעת אני מביע התנצלות.

נשמח לשרת אותך בעתיד.

בכבוד רב
חיים אשכנזי
סמנכ"ל תפעול ושרות
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה