פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן הנחה כמסומן על מוצר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים כתובת:
קניון מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי בבקר, רכשנו בעלי ואני מספר פריטי לבוש. על אחת החולצות היתה מדבקה של "מבצע ב89.90". בתום החשבון, לאחר ששילמנו, משהו לא הסתדר לי בסיכום ובדקתי, אז גיליתי שחוייבנו מחיר מלא, של 107 ש"ח על אותה חולצה. הפניתי את תשומת ליבה של הקופאית, והיא קראה למנהלת המשמרת לתקן את זה. כשזו הגיעה, היא שלחה לקרוא לאחראית על מחלקת גברים שטענה שהמבצע הסתיים ימים ספורים קודם לכן. אנחנו טענו, כי עליהם לכבד את המחיר המופיע על הפריט, על פי החוק להגנת הצרכן. אז שלחה האחראית משמרת את הבחורה לבדוק אם יש עוד חולצות עם מדבקה וזו טענה שלא, כנראה פספסו את זו האחרונה. אנחנו חזרנו ואמרנו, שאמנם זה פספוס שלהם, אך רווח שלנו, רכשנו את החולצה בידיעה שהיא בהנחה, ולהבנתו, עליהם לכבד את המדבקה. אחראית המשמרת ענתה שאין היא יכולה לדעת מי שם את המדבקה, לפעמים אנשים שמים בעצמם. היינו מזועזעים מהיחס ומהאשמה הרמוזה, ושאלתי אותה אם היא אומרת שאנחנו שמנו את המדבקה? (זו היתה מדבקה מאד מסויימת של מבצע- לא ברור לי מאיפה יכולנו להביא את זה). היא ענתה שהיא לא אומרת, אבל זה לפעמים קורה. בשלב זה כבר הרגשתי ממש פגועה על היחס המשפיל, בפני תור של אנשים- במיוחד לאור העובדה שדובר כולה ב-17 ש"ח, אחרי שהוצאנו שם מעל 700 ש"ח!!! לסיום הגברת אמרה שאינה יכולה לזכות אותנו, ושעלינו לפנות לשירות לקוחות, בטלפון... המדיניות הזו מאד תמוהה בעייני.... חבל לאבד לקוחות על כזו קטנוניות!
עלבון סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת תפעול ושרות שם ותפקיד:
נסגר ישירות עם הלקוחה. תגובה:
הלקוחה קיבלה החזר ופיצוי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה