פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום שני ‏29 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון בת ים כתובת:
תיאור הבעיה:
בערב חג פסח קניתי מברשת שיניים/נשכן מסיליקון לתינוקות (זה נקרא "המבכרשת הראשונה שלי" ועלה כ-30 ש"ח). לאחר שנתתי את המוצר לאחייניתי (בת שמונה חודשים) התברר כי המוצר מתפרק וחתיכות קטנות של סיליקון נשארות בפי הפעוטה.
בערב חג שני החזרתי את המוצר לאחראי הסניף ואמרתי לו שהמוצר מסוכן, שיוריד אותו מהמדפים ויצור קשר עם היבואן מאחר ואינו מתאים לתינוקות (אין טלפון של היבואן על המוצר). השארתי פרטים על מנת שהאחראי יחזור אלי ולא חזרו אלי. מלבד הסכנה שבמוצר, לא קיבלתי החזר כספי מהסניף על המוצר הפגום שהחזרתי.
השארתי תלונה גם באתר החברה ולא חזרו אלי.
מוצר מסוכן לתינוקות! סוג הנזק :
מבקשת החזר כספי בשווי המוצר. פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
שרונה-שרות לקוחות שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוחה, היא תגיע לקבל זיכוי על הפריט בחנות.
לגבי תלונתה שלא חזרנו אליה לתלונה דרך האתר, הוסבר לה שנסנו ליצור איתה קשר מס' פעמים ולא הייתה תשובה.
לסיכום: הלקוחה מרוצה.
תגובה:
זיכוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה