פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית מכירה נושא התלונה:
ציוני נועה/אורן שם/כינוי:
‏יום שני ‏13 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון בת ים כתובת:
קניון בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום , אני לקוחה ותיקה וחברת מועדון הרבה מאוד שנים. היום ניגשתי לרכוש מעיל לבתי היתה בחורה במחלקת ילדים שנתנה שירות מדהים ומאוד שירותית וציינה שכדי לי לקחת עוד פריט ב50 אחוז הנחה ( פריט שני ) ואם אני קונה בחנות מעל 400 ש"ח כחברת מועדון מגיעה לי גם הטבה נוספת ... לשלם 200 ש"ח במקום 400 . נשמע מפתה ולא יאומן! אבל אם עובדת בחברה מציעה לי הצעה כזאת טובה למה לי לא להמשיך במסע הקניות בחנות ולעבור את סכום של 400 ש"ח כדי לשלם 200.. אני ובעלי עברנו למחלקת גברים לקנות טרניג כדי להשלים את הסכום היות והמעיל של הילדה עלה 179.99 ועוד חולצה שעלתה 35.99 . הגענו למחלקת גברים וגם שם נתקלנו במוכרת שמסרה לנו בדיוק את אותו מידע . ניתן לענות מרכישה של טרניג 1+1 ובמפורש שאלה אותנו אם יש לנו כרטיס אשראי של חברי מועדון כדי לקבל את ההטבה של ( קנה 400 שלם 200 ) . כשהגענו לקופה גילנו להפתעתנו שלא כך הדבר וכי החשבון יצא 409.96 ש"ח ולא 293 ש"ח כמו שהובטח ! כלומר 116 ש"ח יותר בעלות הכוללת . ומה שהכי עצוב כשאירנה הקופאית קראה למוכרת ממחלקת הגברים היא שיקרה והביכה אותנו בפני כל הקלינטים בחנות!! דקה לפני כן היא הציעה ועוד שאלה על חברי המועדון ושקראו לה לבירור היא שינתה את גירסתה . פשוט לא יאומן איך אפשר לשקר כך !!! אנחנו יצאנו בהרגשה מאוד לא נעימה ומתוסכלת בעיקר מעובדה שהסתכלו עלינו כעל דוברי שקר . ממש בושה ! אשמח לטיפולכם בהקדם . תודה
עלבון וכספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה