יחס אישי של אחראית משמרת בשם מרגריטה |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
קניון חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אחראית משמרת בשם מרגריטה שעובדת בסניף קניון חיפה ( כך הציגה את עצמה), דיברה בנוכחות של כול האנשים שהיו בחנות בצורה לא נאותה, צעקה, לא הסבירה את עצמה בצורה יפה, אני בתור לקוחה באה לקבל שירות בחנות, פשוט הזדעזעתי , היא ביקשה כרטיס מועדון , נתתי לה את מספר ת"ז של אמא שלי, כך אני קונה בכול הסניפים, כי מתגוררת עדיין עם אמא שלי, היא התחילה לצעוק ודיברה אלי כמוגבלת , הראתה לי כרטיס עם מספר ששייך רק לבן אדם אחד , נפגעתי מצורת התבטאות של מרגריטה, כי זה לא הגיוני שהיא תדבר ותתיחס כך לכלל הלקוחות
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
נא ללמד או להעביר סדנאות שירות לכלל העובדים , |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|