|
|
|
|
|
|
סירוב להחליף נעל פגומה |
נושא התלונה: |
כהן אחיקם |
שם/כינוי: |
יום שלישי 08 מרץ 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
באר שבע |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קיבלתי נעליים של לאמבר ג'ק מתנה מההורים שלי ,לאחר כשלושה שבועות הסוליה הפנימית נקרעה , הגעתי לסניף בבאר שבע כדי לנסות ולברר על פתרון אפשרי ולא קיבלתי עזרה בכלל ... הם אמרו שמכיוון שאינני זוכר את תאריך הקניה המדוייק אין ביכולתם לעזור לי (ולא אני לא שומר קבלות מלפני שלושה שבועות) יש לציין שלא דרשתי פיצוי מסויים אלא החלפה של המוצר הפגום
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
H&O שירות לקוחות
, תגובה:
|
שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
עפ"י חוק הגנת הצרכן חובת הוכחת קניה על הלקוח.
אנו עושים את כל המאמצים לעזור ללקוחותינו באיתור קניה ובשרות על כל מוצר שנרכש ברשת. |
תגובה: |
הסבר נוהל |
פתרון: |
|
|
|