פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם בחולצה נושא התלונה:
כץ רן שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏13 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קיבלתי מתנת יום הולדת מאחותי חולצה.מידתה היתה קטנה ניגשתי לחנות הרשת בסניף בת ים להחליף את המידה ממדיום ללארג'. מאחר והוהבר לי כי היא במבצע ואין יותר.הוספתי סכום כסף לא מבוטל ורכשתי חולצה יקרה יותר.
לאחר שכיבסתי אותה עפ"י הוראות היצרן נמצאו בחלק הקדמי התחתון של החולצה
מס' רב של חורים קטנטנים שלא ניתן בשום דרך לגרום להם .רק סוג הבד יכול להיות
חסר איכות בשביל שמקרה כזה יקרה.פניתי לסניף בת ים לסגנית מנהלת החנות והיא שללה בתוקף כל בעיה בייצור החולצה לדבריה מדובר בכסיסה לא נכונה.
הנ"ל לא ייתכן צריך לראות ולבדוק ויש צורך לשלוח למעבדה.לדבריה אין מעבדה ואין לאן לשלוח.לאחר שהמשכתי להתלונן נכנסה למנהל והוא יצא ולדבריו מדובר במשהו שנגרם מחגורה. אחד אומר כך ושני אומר אחרת ועבורי מדובר בחולצה חדשה שבעבורה שילמתי ממיטב כספי ולא קיבלתי מענה לנזק שנגרם לה. היא לא נקנתה בשוק היא נרכשה במקום מכובד שאני קונה בולא מעט ואני חושב שצריך להינתןמענה\שרות ראוי.מבחינתי לא התייחסו אליי והחזירו אותי כפי שבאתי -לא קיבלתי שרות. ואם בכך מדובר ברצוני ליידע גם אחרים מה קורה אם רוכשים מוצר פגום ברשת H&o
לא היה אכפת לאף אחד שיצאתי כמו שבאתי על אף העובדה שאני לקוח מצויין שלהם ואפילו חבר מועדון כבר כמה שנים.
עוגמת נפש סוג הנזק :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
הסבר נוהל תגובה:
הפריט יבחן שנית ע"י גורם מוסמך מטעם הרשת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה