פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות וזלזול בלקוח נושא התלונה:
זמור יפית שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
תאריך 28/6/11 קניתי לביתי התינוקת נעלים של פישר פרייס מהסניף בנצרת עילית
היום 12/7/11 פניתי לסניף על מנת להחליף את הנעלים שלאחר שביתי נעלה אותם כ 4-5 פעמים בתקופה של שבועים הרפידה של הנעל התפרקה מהנעל עד כדי כך שניתן לראות את הסולייה החיצונית וגם ניתן לשים לב שישנה רק רפידה דקה שמודבקת בדבק המפריד בין הסוליה החיצונית לפנים הנעל היום ניגשתי להחליף את הנעלים הפגומות ונאמר לי שאני צריכה להמתין שבוע ימים עד שתגיע הנציגה של פישר פרייס ורק אז היא תחליט אם להחליף לי את הנעלים בשווי 219 ש:ח שרכשתי באופו ישיר דרך הסניף במזומן ,יצאתי מהסניף זועמת אם הרגשה של חוסר שביעות רצון התקשרתי למוקד שירות הלקוחות (השיחה מוקלטת) ענתה לי בחורה ששום תוכן ואופי שקשור לשירות נמצא ברשותה לצער,י גם היא נתנה לי תשובות עלובות ובצורה מזלזלת, כשביקשתי שמנהל יחזור אליי חזרה אמרה בזלזול כי היא לא מבטיחה שיחזור אליי מנהל סניף או מי מטעמם אז ביקשתי את המנהל של השירות לקוחות והיא אמרה שרק בזמנו הפנוי יחזור אליי מנהל וגם שוב אינה מבטיחה שיחזור ומתי , כששאלתי מדוע אני צריכה להמתין שבוע ימים וגם לא בטוח שיחליפו לי את הנעל היא אמרה אלו הנהלים , ביקשתי ממנה לשלוח לי את הנהלים בכתב ,היא אמרה שאין לה ...אין נהלים בכתב, תגובתי היתה כי אם אין בכתב משמע הנהלים הומצאו על ידם , היא חזרה ואמרה שאין נהלים בכתב ואין אם מי לדבר חוץ ממנה, אז ביקשתי שתעביר אותי למחלקה המשפטית של החברה היא סירבה לתת את הטלפון ,הבנתי שאין אם מי לדבר אז ביקשתי לדבר אם הנציגה מטעם פישר פרייס וגם זה ללא הצלחה לאחר שעה חזרה אליי אותה , נציגת שירות" ואמרה שהיא לא מעבירה את הפניה שלי למנהל הסניף אלא למנהלה והוא יחזור אליי ,ששאלתי מתי ?תשובתה היתה שהיא אינה יודעת להגיד לי , לא אמרה שלום וניתקה, אני רכשתי את הנעלים מהסניף של H&O את העסקה ביצעתי מולם , מדוע אני צריכה להמתין שבוע ימים ושוב להיות נתונה להחלטתה של נציגה מטעם פישר פרייס שאותה מעולם לא פגשתי ,ולא ראיתי ,שתחליט אם יחליפו לי את הנעל או לא ,למה אותי בתור לקוחה אמור לעניין אם אתם עוסקים אם גורמים חיצונים את העסקה ביצעתי מולכם ואתם צריכים לתת את הדין לגבי מוצרים פגומים והחלפתם כפי שזה מתנהל בכל רשת אחרת , במקרים נדירים שאין במלאי את אותו המוצר אז מבקשים ממך להמתין מספר ימים , אך יחס כזה מעולם לא קיבלתי בשום מקום , בושה וחרפה זו פעם אחרונה שאני ניכנסת או רוכשת מוצר מהסניף ,איני מתכוונת לעבור על כך בשתיקה ואני אפנה לכל הגורמים החיצונים הרלוונטים שנמצאים לרשותי
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר הפגום, והכשרת נציגי שירות ,והחלפת נציגת השירות הנוכחית פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה