פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם בחולצה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
בת ים כתובת:
בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פניתי אליכם בתלונה בנושא בתאריך 10.7 שמספרה 64053 לאחר חוסר התייחסות
מחברת H&O ואכן הטיפול שלכם היה מהיר מאוד ואכן היום יצרו עימי קשר משרות לקוחות וביקשו שאגיע עם החולצה לסניף ואעבירה לבדיקה.
ניגשתי היום לסניף בפעם השניה המוכרת איחזרה את תאריך המכירה 25.4 והביאה לדבריה"טופס בדיקה" למלא פניתי למנהל הסניף גולן שמולו היתה ההתנהלות ושאלתי למה שהגעתי לראשונה לפני כשבוע החליט על דעת עצמו לא למתא את טוםס הבדיקה והיום מבקשים ממני לעשות זאת. דבריו הסעירו אותי בחוצפה שאין כדוגמתא והוא טען כי בתוקף תפקישו כמנהל הסניך הוא רשאי להחליט מה להעביר לבדיקה ומה לא שאלתי מתוקף איזו סמכות החליט כך האם הוא יצרן בדים - הוא מנהל סניף שמנהל עובדים ומנהל עוד הרבה דברים פרט לחולצות ובדים.ציינתי כי עובדה שהיתה סתירה בינו לבין סגניתו וכל אחד מהם חשה משהו אחר האם זה לא מספיק להעביר לבדיקה.והוא חזר וציין כי הוא מתוקף התפקיד שלא לא חשב שיש מה להעהיר לבדיקה ,אפילו שעבר חודש וחצי והחולצה פגומה.הוא ציין כי בגלל שאני התעקשתי אז פנו אליו והתייעצו איתו והוא אישר להעביר לפגישה.הבעתי בפניו את טענותיי החמורות כי זו חוצפה שאין כדוגמתא שהוא לוקח סמכות לידיו בתחום שכל סניף אחר בו רוכשים בגד מעביר לגורם מוסמך .מהתנהגותו ומהדברים שאמר בזכות ה"אישור "שהוא נתן מעבירים את הבגד שלי לבדיקה. אני אמרתי שברצוני להתלונן על השרות והחוצפה שקיבלתי מצנו ומהסגנית שלו אירנה שלוקחים החלטות לידהם- שלא להם הססמכות וגורמים לי כלקוח לדאוג ליידע את כל מי שאני מכיר שזה השרות שניתן ברשת זו והוא מיושן לא מפתח ולא מתקדם מאחר ואני צרכן שמוציא סך גבוהה בחודש בקניות למינהן ובפרט של בגדים.הוא טעןשאם אני רוצה להתלונן שאקח את החולצה ואמשיך להתלונן הוא אינו מוכן לקבלה. אני לא מעוניין שינהגו בי כך פעמיים הגעתי לסניף ויצאתי ממנו בידיים ריקות וללא מענה.אני סומך עליכם שתעבירו את המסר הזה ממני לשרות לקוחות בחברה שלא השאירו לי מס' טלפון לחזור אליהם לכן פניתי שוב אליכם. אני לא אשקוט מאחר והעיקרון מוציא מהדעת שגולן או אירנה לוקחים את החוק לידהם ולא מפנים לצינורות המקובלים.באם יהיה צורך אפנה לפניותת הציבור. החברה חייבת להכיר בכך שהשרות שניתן בסניף זה ע"י גולן "המנהל" ו"אירנה " סגניתו לא מתאים אפילו לשרות שניתן בשוק.משפיל
גרם לי עוגמת נפש.

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה