|
|
|
|
|
|
לא ניתנה ההנחה הרשומה על המוצר |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אזור התעשיה ראשון לציון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום ביום רביעי ה 24 לאוגוסט ביקרתי בסניף שלכם בראשון לציון מערב
בחיפוש בחנות מצאתי חולצה ספורט שהיה רשום עם מדבקה 50 אחוז הנחה הסכום המלא היה 80 שקלים .
שהגעתי לשלם נאמר לי שאין על החולצה הנחה שזאת טעות שיש שם מדבקה
כמובן שלא לקחתי את חולצה במחיר מלא וסתם בזבזתי זמן יקר
לפי החוקים חובה למכור את הפריט לפי הסכום הנקוב עליו ולא לפני זה שהמוכרת טעתה ששמה מדבקה על כול הסטנד של החולצות ולא רק על מה שאני בחרתי
אני לא צריכה לשלם על טעויות של מוכרת
ושאמרתי שהחוק אומר שמשלמים לפי מה שרשום לא התיחסו אלי ברצינות
החזירו את החולצה ובכך הביקור שלי הסתיים בחנותכם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצו על בזבוז הזמן שלי ועוגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
H&O שירות לקוחות
, תגובה:
|
טלאור קרני, מנהלת שירו |
שם ותפקיד: |
על פי מדיניות הרשת, במקרה של טעות מהן זו הלקוח זכאי למחיר/ מבצע המופיע
על הפריט.
אנו שמחים שלקוחות ערניים מפנים את תשומת ליבנו לבעיות מהן אלו,
על מנת שנוכל להמשיך להשתפר וליצור חווית קניה בחנויותנו. |
תגובה: |
שיפור חווית הקניה של הלקוחה. |
פתרון: |
|
|
|