פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בגד ים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש יוני קניתי לביתי בגד ים לבן ותכלת בדוגמת פסים בחנות H&M בקניון מלחה בירושלים, ביתי לבשה את בגד הים מספר פעמים ,לפני ששמתי לב שהבגד ים התחיל לדהות ולאבד את צבעו התכלת.
בתחילת חודש אוגוסט בגד הים החליף את צבעו מתכלת לסגול בהיר. ניגשתי לחנות בקניון מלחה על מנת לבקש שיחליפו את בגד הים, מנהלת החנות טענה שאינה יכולה לעשות זאת מכיוון שאין בידי את הקבלה,וגם אם הייתה בידי הקבלה לא הייתה מחליפה או נותנת זיכון מכיוון שלפעמים קורה שבגד ים דוהה.
הסברתי שאיני נוהגת לשמור את הקבלה לאחר שלבשתי בגד מכיוון שאני לא מתכננת להחליף אותו. בנוסף ניסיתי להסביר למנהלת שבגד ים אמור להחזיק מעמד בשמש ובכלור של בריכות הרי לשם כך הוא נקנה ונועד.
המנהלת הייתה תקיפה ואמרה שאין מה לעשות.
הגשתי תלונה לשרות לקוחות של החברה והם גיבו את המנהלת וסירבו להחליף את בגד הים מכיוון שאין לי את הקבלה ולדיבריהם אין הצדקה.
זו פעם ראשונה שאני נתקלת באטימות כזו וזה מרגיז, איני רוצה את הכסף שלהם במטרתי לתרום אותו ,איני רוצה שמקרה כזה יקרה לאדם נוסף,
אני קונה בהרבה חניות אף פעם לא נתקלתי בסרוב להחליף עם חשבונית או בלי




עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
טלאור מנהלת שירות לקוח שם ותפקיד:
שוחחתי עם הלקוחה והפניה מיועדת לשרות הלקוחות של רשת h&m.
אנו מטפלים בפניות של לקוחות רשת h&o,
ולא בפניות של לקוחות רשת h&m.
תגובה:
להפנות את הפניה למחלקת שרות הלקוחות של h&m. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה