פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סנדלים חדשים הסוליה התפוררה ביום הראשון להליכה והחברה לא מכירה באחריותה נושא התלונה:
טל אברהם שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
מרכז ביג קרית אתא כתובת:
קרית אתא קניון ביג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לא מוכנה לתת פיצוי ולא שובר זיכוי .סנדלים תוצרת FILA.
קניתי זוג סנדלים ושמרתי אותם בחודש אוגוסט היה אירוע משפחתי ותכננתי לנעול הסנדלים לכבוד האירוע. סנדלים חדשים ממש הוצאתי אותם מהאריזה...כאשר הלכתי עימם בסביבות חצי שעה ..פתאות הסוליה עשויה מגומי התפוררה...הגעתי לאירוע והסתובבתי יחף כי הסוליה המשיכה להתפורר ולכלכה את הריצפה בבית המארחים ממש היה לי לא נעים.פניתי לחנות הראיתי להם האריזה הכל חדש והם סירבו להחליף ו\או לתת זיכוי . ממש חוצפה.סנדל חדש מתפורר והם לא מפצים
סנדל אחר שיש לי מתוצרת טימברלנד במשך 3 שנים הלכתי בו בארץ ובחו"ל יותר מ 1300 ק"מ והסנדל שקניתי אצלם לא הלכתי בו שעה ואפילו פחות מקילומטר אחד.תסיקו את המסקנות לגבי איכות המוצרים של חנות זאת ותבדקו טוב טוב את הסחורה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיתקשרו אלי הביתה ויודיעו לי מתי הצק מגיע 200 ש"ח פלוס 70 על עוגמת נפש פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
טלאור מנהלת שירות לקוח שם ותפקיד:
הפריט נרכש שנה וחצי קודם הפניה, אין ספק שנעל שלא ננעלת תקופה כה ארוכה יש לה בלאי.
לאחר בדיקה של הפריט ע"י גורם מוסמך מטעם הרשת נמצא שהפגם אינו כתוצאה מאיכות הנעל.
תגובה:
שוחחתי עם הלקוח, הוסבר ללקוח שפריט שנרכש שנה וחצי קודם לכן אין אנו מחוייבים להחליף / לזכות/ לפצות ובעיקר לאחר שהנעל עברה בדיקת ספק. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה