פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי, עוגמת נפש ועלבון. נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
קניון חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בנובמבר קניתי חזיה בסניף H&O לאחר שלבשתי אותה פעמים היא נקרעה, הגעתי לסניף עם החזיה הקרועה, ראשית עברתי תחקיר אם כיבסתי אותה, אני לא מבינה מדוע השאלה הזו רלוונטית, כי חזיה אמורה להחזיק מעמד גם אחרי כביסה, (כמובן כביסה ביד, לפי ההוראות הרשומות),לאחר מכן נתבקשה אחת המוכרות ללכת ולבדוק אם יש מוצר דומה, עשתה טובה בגרירת רגלים ואוף גדול, והלכה לבדוק, חזרה ללא תוצאות ביקשו ממנה שתלך למנהלת לבדוק מה עושים עם זה, המוכרת התלוננה למה היא צריכה לעשות את הדבר הזה שוב ושוב,בסוף עשתה טובה שהסכימה ללכת, והמנהלת לא אישרה לתת לי זיכוי, למרות שעל הקיר ליד הקופות רשום ש-חברת H&O מחוייבים ל-100% איכות ועל כל מוצר פגום הלקוח יקבל זיכוי כספי, ובפועל גם לא היתה להם את החזיה באותה מידה וגם אולצתי לרכוש משהו ללא צורך, כשביקשתי החזר, הקופאית אמרה לי שאי אפשר כי הרכישה נעשתה מעל 14 יום, אני לא חושבת שזה רלוונטי, אני לא יכולה לקבוע שהמוצר יפגם רק אחרי 14 יום. לכן נאלצתי לחפש לרכוש פריט אחר, וזה שאין לי צורך ברכישה ואין לי זמן כדי להתחיל לחפש, בסופו של דבר קניתי משהו אחר יקר יותר, כמובן כי לא היה באותו סכום ולא הסכימו לתת לי זיכוי וגם איחרתי לפגישה שהיתה לי בשל העובדה שהייתי צריכה "לחפש" ולקנות משהו אחר.
אני ממש מאוכזבת מהשירות הלקוי והמעליב הזה ועוד שאני חברת מועדון כבר שנים ב-H&O, אבל יחס כזה מזלזל ולא הוגן עדיין לא פגשתי בשום מקום.
נזק כספי, בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :
אני משאירה בידכם את הפתרון. פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
שרונה- אחראית שרות לקו שם ותפקיד:
שוחחתי עם הלקוחה, הזמנתי אותה לחוויה מתקנת בחנות. תגובה:
ישלח ללקוחה קופון לקניה הבאה לשיפור הרגשתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה