פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות כושלת ומבישה של החנות והתעלמות ממתן תשובה הולמת נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
כרמיאל כתובת:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלחתי את הפניה הזו לרשת:
"לפני החורף מיהרתי להצטייד בביגוד עבור בת הארבע שלי, וקניתי בH אנד O סריג חגיגי בצבע ורוד. לאחר לבישה אחת (הסריג עוד לא עבר כביסה) נשרו 3 הכפתורים של הבגד.
מכיוון שהבגד יועד ללבישה באירוע בר המצווה של אחייני, הגעתי במהרה כשבוע לפני בר המצווה לסניף בכרמיאל, הבעתי את רצוני להחליף את הסריג באחר תקין, וכבקשתם השארתי אצלם את הבגד, קבלתי טופס מוצר לבדיקה, והבטחה שיצרו עמי קשר.
ואכן, כעבור מספר ימים הקשר נוצר, והודיעו לי בטלפון כי אני יכולה לבוא לסניף ולהחליף את הסריג באחר. כשהגעתי לסניף נזכרתי ששכחתי את טופס המוצר לבדיקה אך בכל זאת נגשתי לחנות בתקווה שיזכרו אותי.
כשנגשתי לעמדת שרות הלקוחות ובקשתי להחליף את המוצר אמרה לי הנציגה כי הפניה נסגרה, וכי כבר החלפתי את הבגד.
הסברתי לה שאין מצב שהחלפתי לא אני ולא בעלי, והיא מצידה הורתה לי להמתין לתגובת מנהל החנות. מכיוון שמנהל החנות היה עסוק כקופאי, נאלצתי להמתין כעשרים דקות שיתפנה אליי.
לאחר שהתפנה, הסבירה לו הנציגה את פנייתי והוא שלח לקרוא לאחראית על מחלקת בגוד ילדים. כשהיא באה הסבירה שכבר הבגד הוחלף.
אמרתי להם שאין זה ייתכן, אבל אז מנהל הסניף לחש משהו באוזנה של הנציגה, והיא שאלה אותי כיצד בעלי נראה. והסבירה שמישהו היה כאן עם הטופס ולקח את הבגד, ושאם אני רוצה שאציג להם את הטופס.
כשבקשתי ממנה לראות את הטופס שהגיש ההוא שכבר החליף את הבגד, היא התעלמה מבקשתי ואמרה כי לא תוכל להחליף לי את הבגד.
שבתי הביתה אחוזת חששות שאולי אכן הטופס אבד לי ומישהו אחר החליף את הבגד. אך בבית הטופס נמצא בדיוק כפי שהשארתי אותו והרי הוא לפניי.
באותו שבוע נערך האירוע של בר המצווה, ובתי לבשה בגד ישן שלא היה מיועד לאירועים מסוג אלו.
כאן אני שואלת אתכם-
האם זוהי צורת ההתנהלות ברשת הבגדים?
האופן בו התייחסו לפנייתי היה משפיל, ונשא אופי חשדני. ההמתנה לטיפול בפניה הייתה ארוכה ללא כל סיבה נראית לעין (הנציגה יכלה להחליף לרגע קט את המנהל ולשחרר אותו להתייחס לפנייתי), וכל העניין שטוענים ללא הוכחות כי מישהו אחר כבר נטל את הבגד לא אמור להתקיים במקום שמנוהל באופן תקין.
ברור לכל בר דעת כי דברי האחראים בחנות אין בהם שמץ של אמת, וכי הפניה לא רק שנענתה באופן רשלני, אלא אף סולפו בה דברי אמת.
כצעד ראשון והוגן לפני שאפנה לגורמים המתאימים, אני פונה אליכם ומבקשת את תשובתכם המתאימה למקרה. תוך התייחסות לעוגמת הנפש הרבה שהייתה כרוכה בעניין, אדרוש גם את בקשת הסליחה של הנציגים, וכמובן את החלפת הסריג כפי שהגיע לי מראש".
לאחר כשבוע נציגת שרות הלקוחות שבה אליי, וייעצה לי להבין את המוכרים בחנות. "אנחנו חברה שנותנת אמון בלקוחות" היא אמרה ובכך הסבירה את מתן ההחלפה לקונה לא ידוע. אמרתי לה שאני דורשת לראות את מצלמות החנות, והיא בתגובה שאלה: "את בטוחה שבעלך לא החליף את הסריג"? אמרתי לה שברצוני לראות את מצלמות החנות, והיא השיבה לי שהיא תבדוק את העניין ותשוב אליי יום למחרת.
השיחה בוצעה לפני שבועיים בדיוק, ביום חמישי, ותשובה מהרשת- אין.
+עוגמת נפש מרובה. סוג הנזק :
מתן בגד חדש, +פיצויים על עוגמת הנפש והתנצלות על ההתנהלות הכושלת. פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
שרונה אחראית שרות לקוח שם ותפקיד:
מנהל החנות שוחח עם הלקוחה והיא הוזמנה לחנות לחוייה מתקנת תגובה:
תו זיכוי לרשת על הפריט וקופון לשיפור חווית הקניה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה