פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסום מטעה ויחס משפיל בקופה נושא התלונה:
ינקו-חדד דבי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏19 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ביג באר-שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום בסביבות השעה 13:30 ביקרתי בחנות שבו פורסם שיש מבצעים והנחות עד 70%. נכנסתי ושאלתי מוכרת במחלקת בגדי הילדים היכן הפריטים ב-70% הנחה. היא ענתה שכל מה שבהנחה נמצא בכמה ערימות (אני כבר רגילה ליחס של אדישות מצד המוכרות וחוסר נסיון לעזור, למרות שבמחלקת נעליים המוכרת כן עזרה לי). בערימה היו מספר מוצרים ומעליהם שלט גדול 70% הנחה. לקחתי שתי חולצות פוטר שעליהן היה מחיר של 30 ש"ח, עשיתי חישוב מהיר שהן יעלו כ-10 ש"ח לאחר הנחה וניגשתי לקופה. בקופה אחרי המתנה ארוכה ומורטת עצבים נתתי לקופאית מספר חבר מועדון והיא הפטירה באדשות "את לא חברת מועדון, הכרטיס שלך פג", ללא שום הצעה לחידוש. הקופאית רשמה את שני המוצרים והופתעתי שהיא ביקשה ממני 60 ש"ח. הסברתי לה שהם אמורים להיות בהנחה ואז היא נכנסה להסבר ארוך שהפריטים היו פעם חלק מסט שפורק וכיום הם נמכרים בנפרד והם תומחרו מחדש והמחיר הוא לאחר הנחה. ההסבר היה תמוה בעיני - משום כך לפי החישוב כל חולצה כזו, שהיא חלק מסט לא שלם, שווה כ-100 ש"ח, מחיר לגמרי לא סביר לחולצת פוטר בכלל, ולא הגיוני בהתחשב במחירי המוצרים הדומים במחלקה, אך ללא הפתקית המקורית לא ניתן לדעת. לאחר ויכוח קצר היא אמרה לי "טוב תחליטי אם את רוצה אותם או לא". בשלב הזה ובגלל שכבר מיהרתי ויתרתי על הקנייה ועזבתי את החנות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פרסום אמת על גבי המוצרים לגבי המחיר לפני ההנחה, וש פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה