פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי בחסר בכלל המחלקות, חוסר בסחורה, ויחס מביש של סגנית מנהל הסניף נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
טבריה כתובת:
טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי עם אמי ואחותי לסניף, בעלי הוא קצין בשב"ס ולכן אנחנו בעלי כרטיס נקודות והנחה, לאחר כשעתיים שאנו מסתובבות בסניף וממלאות עגלה לקניות, אציין כמובן שהשירות הוא שירות עצמי מאחר שבאף מחלקה לא נמצאים עובד/עובדת שיעניקו שירות, בנוסף, במחלקות רבות חסרה סחורה ומידות, במיוחד במחלקת לבני הגברים בכוללת תחתונים, גרביים, גופיות וגטקעסים אשר הם אלו המוצרים הנחוצים לאנשי שב"ס ליומיום אך אין סחורה נדרשת!!!, כאשר הגענו לקופה הקופאית אמרה לאחותי שאינה יכולה להשתמש בנקודות ההנחה של הכרטיס של בעלי ולשלם בכרטיס האשראי שלה מאחר שאינה בעלת אותו שם משפחה אך אם תשלם במזומן זה אפשרי, הסברתי לקופאית שזה לא הפעם הראשונה שאנו עושים זאת אך היא לא הסכימה, ביקשתי לקרוא למנהל, הגיעה סגנית מנהל הסניף, הסברנו לה את השתלשלות העניינים והיא טענה שאין דבר כזה ויש נהלים ולא ניתן לשלם בכרטיס אשראי של אחותי, אמרנו לה שהיינו לפני שבועיים וביצענו רכישה כך, והיא החלה לצעוק עלינו ולהגיד " לא הייתן לפני שבועיים ואני אומרת לכם את זה"! , מיותר לציין, שאכן היינו כשבועיים לפני כן וביצענו רכישה כזאת, ןבנוסף אציין כי אינני יודעת כיצד מתנהלים סניפים אחרים ברשת אך בסניף טבריה כל הזמן מתבצעות רכישות כאלה, של כרטיס הנחה של אדם מסויים עם כרטיס אשראי של אדם אחר, לכן מה שמכעיס שיש ימים שאכן עובדים לפי "נהלים" ויש ימים שלא, היחס של הסגנית היה מבייש, היא צעקה בסניף ודיברה בצורה לא מכובדת, אני עובדת מס' שנים לא מועט עם ציבור, ואני בעד ארגון עם נהלים כי רק כך ארגון יתנהל כשורה אך לא כאשר הנהלים הם "עקומים" ופעם מיישמים אותם ופעם אחרת לא, כמובן שסגנית מנהל צריכה להיות בעלת תודעת שירות גבווה יותר מכל העובדים, ויכלה להסביר את אשר רצתה להגיד בצורה נאותה יותר, כמובן שהשארנו את העגלה המלאה במוצרים ויצאנו כועסות מאוד מהסניף, אני חושבת כי כל לקוח זכאי ליחס תקין ןמכובד ובמיוחד לקוחות מהמגזר של המשטרה או השב"ס שהם הלקוחות העיקריים של הרשת.
עוגמת נפש סוג הנזק :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה