|
|
|
|
|
|
הונפק לי כרטיס מועדון לקוחות ללא הבהרה ברורה כי מדובר בכרטיס אשראי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 22 מרץ 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תל-אביב |
כתובת: |
עפולה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
יצרתי קשר עם הסניף באותו היום במטרה לבטל את הנפקת הכרטיס ונתקלתי בסרבנות. זאת למרות שמחברת האשראי המנפיקה נאמר לי במפורש כי עלי לבטל את הנפקת הכרטיס בסניף לפני שהטפסים נשלחים אליהם. האחראית בסניף לא גילתה כל נכונות לסייע וביטלה באופן ווכחני את הטענות שלי באופן ממנו משתמע כי דברי שקריים. יש לציין שמנהל הסניף לא נכח בסניף בעת ההתקשרות.
אני רואה בכך התנהגות מחפירה כלפי לקוח הכוללת הטעייה והתנערות מאחריות.
יש לציין כי אני הבאתי במפורש את הסכמתי לביטול כל ההנחות שניתנו לי במסגרת הנפקת הכרטיס שלא ביקשתי.
|
ביטול הנפקת כרטיס האשראי בסניף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
H&O שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|