פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אירוע חמור בשירות לקוחות של אייץ אנד או נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון כתובת:
חונים קונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:



25.03.12
לכבוד
רשת אייץ אנד או


הנדון: אירוע חמור בשירות לקוחות


א.ג.נ,

בתאריך 21.03.12 בערב בזכות הפרסומת 1+1 נכנסתי לחנות של רשת אייץ אנד או ב"חונים קונים"(ראשל"צ) לקנות כמה מתנות לחג.למחורת פתחתי את השקיות וראיתי מוצר פגום(צלחת פגומה-לא שבורה).
ביום שישי אחרי עבודה פניתי לחנות במתרה להחליף את המוצר הפגום.
הסברתי לקופאית בשם אינגה ולאחראית בשם לריסה את כל הסיפור וקיבלתי תשובה שלילית.לריסה אמרה שאין שום סיבה להחליף צלחת שבורה.ניסיתי להסביר שקניתי מוצר פגום,שהיה מאוחר ולא שמתי לב,אבל אף הסבר לא התקבל.
מחוסר ברירה החלטתי לקנות עוד שתי צלחות(1+1) במקום הפגומה.מדובר במוצר בעלות 39.99 ₪.

אותה אינגה אמרה שלצורך תשלום אני חייב לעמוד בתור ארוך(למרות שדיברתי איתה כבר חצי שעה).
לאחר עמידה בתור כעוד רבע שעה ניגשתי לאותה קופאית (במקרה) ואז קיבלתי תשובה מאוד מעניינת :מסתבר שאני לא יכול לקנות בחנות הזאת שום דבר ולא יכול לקבל שירות מאף בן אדם בסניף וחוץ מזה חייב מייד לעזוב את החנות.ביקשתי להזמין את האחראית.אחראית בשם לריסה ביקשה ממני לעזוב את המקום ואיימה להזמין את הקב"ט והמשטרה כי הן חושבות(ללא שום הוכחה) שאני צילמתי את הקופאית.

הסיפור הזה נשמע כמו סרט,אבל ,לצערי, זה הסיפור האמיתי.

לאחר ויכוח קיבלתי אישור לשלם בכספי עבור מוצרים ולחזור הביתה.

חשוב לציין כי לפני שבועיים שיכניעו אותי באותה חנות ובדיוק באותו סניף להצטרף לחברי מועדון.קיבלתי כרטיס אשראי ותלושים לקניות הבאות.
עדיין לא הספקתי לנצל את הטבה .

עד עכשיו אני לא מאמין שזה קרה לי.אני,כאזרח שומר חוק,בחיים לא הרגשתי כזאת השפלה ועוגמת נפש.

גם אינגה וגם לריסה סירבו למסור לי אפילו את השם המשפחה.

אבקשכם התייחסות לאירוע החמור הנ"ל.
לטיפולכם אודה.

בכבוד רב,
קורבטוב אלכסנדר
טל: 054-2662665
עוגמת נפש סוג הנזק :
סוג של התנצלות פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה למוקד שרות הלקוחות לאחר שיחה איתה וברור עם החנות המדוברת, הארוע מצטייר שונה ממה שהלקוחה מתארת בפנייתה.
הוסבר ללקוחה מהלך הארוע, הלקוחה לא נכחה בארוע.
אנו מתנצלים על הרגשתה ומקווים שתמשיך לרכוש בחנויות הרשת.
תגובה:
טיפול מוקד שרות לקוחות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה