פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מיותר ודיסאינפורמציה משווע נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
ביג רגבה כתובת:
ביג רגבה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, ברצוני לדווח על מחדל אשר קרה לי בחברה שלכם...
לפני כחודש הייתי בסניפכם ברגבה כאשר הקופאית הנחמדה הציעה לי להצטרף למועדון הלקוחות שלכם, ולקבל מתנה תווי קנייה. מאחר שאני אדם סקפטי שאלתי אותה מה הקאצ', היא אמרה לי שאין שום קאצ', שאני הולכת לקבל כרטיס אשראי בדואר רשום שהוא בדיוק בדיוק אותו הדבר כמו הכרטיס אשראי הקיים שלי רק עם סמל של H&O בצידו, כאשר שאלתי אותה אם היא בטוחה היא אמרה לי שיש לH&O הסכם עם הבנק הבינלאומי ושבזכות ההסכם הזה ניתן להיות חבר במועדון הלקוחות ללא חיוב בכלל שאלתי אותה אם יש איזו התחייבות ולשאלתי ענתה שלא וכי ברגע שאקבל את הכרטיס אוכל גם לגזור אותו ולא להשתמש בו בכלל....

תארו לכם את הפתעתי כאשר קיבלתי (אפילו לא בדואר רשום כמו שהפקידה ציינה אלא לסניף הבנק שלי) כרטיס אשראי חדש לגמרי, בינלאומי עם עמלות חדשות וחיוב חדש. באותו הרגע ביטלתי את הכרטיס וחשתי מרומה, אבל זה לא נגמר שם. בכרטיס אשראי שביטלתי היה חיוב של 20 ש"ח... אמרתי לעצמי, ניחא, זה מה שמגיע לך על זה שאת מאמינה לאנשים יותר מדי... והבלגתי, למרות שכבר זאת חוצפה. ופתאום עכשיו, אני רואה עוד חיוב, הפעם של 80 ש"ח על כביכול "לקיחת מתנה בכרטיס אשראי" מה שמעולם לא לקחתי ומעולם לא השתמשתי באף אחד מתווי הקנייה שנשלחו לי בגלל שביטלתי את חברותי במועדון...

נ.ב
אם בבדיקה שלכם תראו שאני כן חברה במועדון זה כי הצטרפתי מחדש, בחרתי להאמין בכן שוב כאשר אמרו לי שלעובדי סלקום החברות במועדון היא חינמית

אני מאוד מקווה שזה לא יתפוצץ לי בפנים כמו הסיפור הנ"ל

אני דורשת שתזכו אותי גם ב80 ש"ח שבהם אתם מחייבים אותי וגם ב20 ש"ח הנוספים שנלקחו ממני
מאחר והמידע שקיבלתי הוא מידע שגוי לחלוטין.

תודה ושבת שלום

מטר עוז
לקוחה לא מרוצה
כספי סוג הנזק :
זיכוי ופיצוי פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה