פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אירוע חמור ,והתנהגות מבישה של מנהל סניף שפיים בשם אסף נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
שפיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני ובעלי לקוחות קבועים ב HַO כי בעלי בקבע ,היינו היום בסניף שפיים כאשר בעלי לקח נעל שחורה של חברת לאמברג'אק ,על הנעל הייתה הנחה עם תווית, 40% הנחה.הגענו לקופה,העברנו את הכרטיס של הצבא ,במחשב יצא כי ההנחה על הנעל אינה ,40% אלא 70% ומחיר הנעל במקום 499 ש"ח 149 ש"ח ,לקופאי זה לא היה נראה כי תצא הנחה כזו,וקרא לאחראי,מי שהגיע לקופה היה לטענתו מנהל הסניף העונה לשם אסף,הוא דיבר בצורה ממש לא הולמת למנהל סניף של רשת כזו,אמר כי יש טעות במחשב,אני ובעלי כעסנו ,אני אמרתי שמה שמופיע במשב אני צריכה לשלם!! העניין לא היה נראה לו,בעלי היה לבוש מדים,הוא דיבר לבעלי בצורה ממש לא יפה,אמר כי לא מייצג בכבוד את הצבא,יצא מהקופה לבעלי בכוונה כמעט להרביץ לו,ואני הייתי עם תינוקת בת 10 חודשים בידיים ונלחצתי מהעניין.השארנו את הנעל באכזבה ,ומאוד רצינו לרכוש אותה.
מנהל הסניף,אף עמד על שלו,לא אישר ,ואף דיבר בצורה ברוטלית שלא מכבדת מנהל סניף.
העניין היה מבייש מול כל לקוחות הסניף!!!
הסגן ששימש כקופאי ,אישר והעביר את הנעל במחשב ,ואמר כי אנו נשלם את מה שמופיע במחשב,אך מנהל הסניף התנגד בתוקף שנרכוש את הנעל במחיר הנ"ל,הקופאי (סגנו) אמר כי אינו יכול להתווכח עם החלטות מנהלו.
כספי סוג הנזק :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
שרונה- אחראית שרות לקו שם ותפקיד:
לאחר בדיקה של הנהלת הרשת מול החנות בכלל ומנהל החנות בפרט, המקרה שהלקוחה מתארת לא התנהל כפי שהיא מתארת.
הוסבר לה שהמחיר הנכון הוא 40% הנחה מהמחיר שמופיע על הנעליים.
מעבר לכך ההתנהלות הברוטלית הייתה של הלקוחות ולא של מנהל הסניף.
תגובה:
שיחה עם הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה