ביזיון הלקוח וביזיון העסק עצמו |
נושא התלונה: |
יום ראשון 05 מרץ 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חיפה |
כתובת: |
תל חנן, קניון חיפה, גראנד קניון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הגעתי בשעה טובה לגיל שלא מדברים עליו, וקיבלתי מכתב ברכה מהחברה המהוללת. במכתב הוצעה לי הנחה כשנות חיי על קניה מעל 199 ש"ח + ספל מעוצב ללא כל תנאי.
באתי לשלושת הסניפים המוזכרים לעיל, אך בכולם אזלו הספלים.
כשהגעתי שוב לאחר זמן מה, נאמר לי כי פג תוקף הקופון, שהיה אגב בתוקף למשך 11 יום.
זוהי בושה והעלבה, וסביר להניח כי לאור עובדה זו, רגלי לא תיכנס שוב לרשת חנויות עלובה זו, שבזה בראש וראשונה לעצמה. אם ל"מתנת יומולדת", שהם עצמם הציעו אין להם... מה ניתן עוד לצפות מהם?.
|
שישלחו לי בדואר אם עוד נותר בהם כבוד |
סוג הנזק : |
|
|
|
|