פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות לא תקינה של החנות ושירות הלקוחות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי מהחנות אגרטל גדול מזכוכית. במעמד הקניה הדייל פשוט זרק את האגרטל בשקית פשוטה של H&O. הסברתי לו שהאגרטל עלול להישבר, ושאני דורשת שיעטוף אותו כראוי, בפצפצים, בקרטון או לפחות בנייר עיתון. הדייל לא הסכים ואמר שאין להם שום אפשרות כזאת, שלא אדאג כי לא סביר שזה יישבר ושהוא עושה ככה לכל הלקוחות והכל בסדר. לבסוף ויתרתי כי באמת רציתי את האגרטל כי הוא היה מאוד יפה. חשוב לציין כי האגרטל לא קיבל שום מכה חזקה או משהו מסוג זה, אמנם כשהגעתי הביתה ופתחתי את השקית גיליתי שהאגרטל שבור, ולא סתם, אלא עם כמה מוקדי שבירה. כלומר- ניתן להעמידו, אך החלק העליון בצד שמאל התנתק, והחלק העליון בצד ימין התנתק. מייד היה ברור שהאגרטל כנראה היה פגום וקיבל מכה כלשהי עוד בחנות, ולכן הלחץ של השקית עליו כנראה הכניע את הסדקים שהיו בו מלכתחילה. חשוב לי לציין- כי כדי ששבר כזה יווצר בזכוכית, עליה ליפול כמה פעמים על מוקד שונה בכל פעם. מייד חזרתי לחנות לבקש להחליף את המוצר, אך הדייל הנ"ל כבר לא היה שם, וקיבל אותי מישהו שטען שהוא סגן המנהל של הסניף. הוא התנהג בגסות, ולמעשה כמעט צעק עליי ועל בן זוגי שזו בעיה שלנו ואין מה לעשות. הוא טען כי ראה מהצד שכשקניתי את הכלי הוא היה שלם (מן הסתם). שאלתי האם שמע גם שהערתי ודרשתי מהדייל שיעטוף לי את הכלי כמה פעמים - והוא ענה שוב שאין מה לעשות, שזו בעיה שלנו, ושזה לא מעניין אותו אם ביקשתי שיעטפו או שלא. בסופה של חוויה זו, הרגשתי כאילו נכנסתי לחנות שלכם, זרקתי כסף בפח, ויצאתי. בחיים לא זרקתי כסף על מוצר שלא עשה את שלו אפילו יום אחד, ואחר כך עוד זכיתי ליחס מזעזע כל כך.
החלטתי לפנות לשירות לקוחות שלקח לי יומיים של טלפונים עד שענו לי שם בכלל. השארתי הודעה באתר שלהם והודעה טלפונית ואיש לא חזר אליי. רק אחרי הרבה נסיונות הצלחתי לתפוס נציגת שירות שהייתה בעצמה בשוק שככה הם ארזו לי את זה, היא שאלה "למה לא הסכימו לארוז לך את זה כמו שצריך?" והבטיחה לטפל בזה. אחרי שבוע שלם שאיש לא חוזר אליי ואני רק מנסה לתפוס אותם, לתדהמתי הרבה פתאום עונים, ואומרת לי נציגת שרות אחרת שהיא מאוד מצטערת, אבל ככה הם אורזים כלים מזכוכית ואין מה לעשות. לא מגיע לי זיכוי ולא החלפה כי הכלי נשבר מחוץ לחנות. בכלל לא מתכוונים להתייחס לשבר המוזר הזה, שוב, כי זה נשבר מחוץ לחנות. אני בשוק מהשירות העלוב הזה. גם אני עובדת בקניון גבעתיים וכשלקוח שלי מגיע עם כל תקלה שהיא אחרי תקופה סבירה, תמיד עושים החלפה או החזר כספי, זה שירות טוב ופייר. דרך אגב H&O, אני הולכת לספר את הסיפור הזה לכל לקוח בקניון גבעתיים שרק יסכים להקשיב, אני אדאג שאף אחד לא יתבלבל ויחשוב בטעות שאתם אורזים מוצרים או שמא מחליפים אותם כשהם נשברים באשמתכם.
כספי, סוג הנזק :
בעיני הפתרון הנדרש הוא לעשות מה שכל חנות הוגנת ואחראית עושה, החלפה של המוצר. פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה