פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עובדות/ מנהל שנותנים שירות גרוע. נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
מול התחנה המרכזית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הבוקר הגעתי לסניף של H&O באילת ונקלעתי לסיטואציה מאד לא נעימה ואף מביכה כאשר מדובר בחנות קטנה ועל אחת כמה וכמה ברשת כזאת גדולה.
כשהגעתי לקופה במטרה לשלם על שלוש הפריטים שבחרתי צחקקו להן שלוש הקופאיות הצעירות. הקופאית רצתה לשאול אותי האם יש לי חבר מועדון ובמקום זה שאלה: "יש לך צ'יפס...?" כששאלתי למה היא מתכוונת היא צחקה יחד עם האחרות ושאלה האם יש לי חבר מועדון, עניתי לה שלא. קופאית אחרת, חצופה ביותר, שאלה באיזה כרטיס אשראי אני מחזיקה וכששאלתי אותה מדוע היא שואלת היא חזרה על שאלתה חלילה מספר פעמים. לא הבנתי מדוע היא שואלת אותי שאלה זו ועד עכשיו איני מצליחה להבין. כשראתה שאני לא מעוניינת להגיד לה איזה כרטיס אשראי יש לי אמרה לקופאית שטיפלה בי: "עזבי עזבי אותה, שלא תהנה מהמבצעים". בעודי כועסת, ציינתי בפני אותה קופאית שהתערבה עם שאלותיה הלא ברורות, שזוהי אינה הפעם הראשונה שאני נתקלת בחוויית שירות לא טובה בסניף זה וזוהי הסיבה לך שאני לא נוהגת לרכוש בחנות זו. אותה בחורה צעקה לעברי כשהיא מתרחקת מהקופה: "נראה לי שאת חיה בסרט, אם לא מתאים לך את יכולה להסתובב וללכת." מזועזעת ופגועה, שאלתי אותה לשמה והיא הסתובבה אליי עם הגב ולא ענתה לי, כששאלתי אותה פעם נוספת מהו שמה, היא צעקה לי: "ביי". שאלתי את הקופאית שהתחילה לשרת אותי מהו שמה וזאת הורידה ראשה. נכנסתי למנהל רועמת וכועסת ותשובתו הייתה: " קשה לי להאמין למה שאת אומרת. תשאירי לי מספר טלפון ואחזור אלייך לאחר שאברר." ציינתי בפניו שזוהי הפעם האחרונה שכף רגלי דורכת בחנות זאת ואף ברשת ואעשה כל שביכולתי כדי שגם חבריי ינהגו כמוני.
מיותר לציין שאותו מנהל לא חזר אליי.
לא ברורה לי הסיבה מדוע לעובדים אין תג- שם. לא ברורה לי הסיבה להתנהגות כזאת מצד נותני השירות, שהרי בשורה האחרונה, אני ואלפי קונים נוספים, אנחנו אלה שמשלמים לאותה קופאית את המשכורת החודשית שלה.
זאת חוצפה שאין לתאר. יחס מבייש מצד עובדת ומנהל רשת כל כך גדולה.
עלבון, סוג הנזק :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה