פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב למכירה במחיר מפורסם ושירות לקוי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תל אביב כתובת:
רגבה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
להלן מכתב ששלחתי דרך האתר של H&O לפני שבועיים:

שלום,

היום נכנסתי לחנות שלכם במרכז ביג ברגבה ליד נהריה.

ראיתי פרסום גדול מאוד בתוך החנות ומחוצה לה, המציין 1+1 על קולקציית הקיץ, ו-10% הנחה נוספים לחברי המועדון.

ראיתי חולצה ושאלתי אם יש במידה L, העובדת ענתה כי היא רק מחליפה מישהי שנסעה לאזכרה והיא לא יודעת.

היא הלכה לבדוק בקופה, ואז המוכרת והקופאית ניסו לשכנע אותי להיות חבר מועדון ולקבל הנחות.

בהמשך שאלתי מוכרת נוספת (ממחלקת נשים) שבאמת ניסתה לעזור ואמרה כי לא אקבל את ה-10% הנחה הנוספים כי אני לא חבר מועדון.

כשהגעתי לקופה, הקופאית (אותה אחת שניסתה לשכנע אותי להצטרף למועדון) אמרה לי כי גם 1+1 לא מגיע לי כי לא עשיתי כרטיס מועדון.

אמרתי לי שכתוב במפורש 1+1 לכולם, ואני מבין שאני לא מקבל את ההנחה הנוספת.

הקופאית ענתה שאני לא מקבל שום הנחה וגם לא 1+1.

הסבתי את תשומת ליבה לפרסום והראתי לה שבשום מקום לא מצוין שההטבה היא לחברי מועדון.

(ההערות בפרסום מציינות: לא כולל רב עונתי, גינסים ומותגי ספורט. הזול מביניהם. אין כפל מבצעים)

ביקשתי לקרוא למנהל החנות, והיא אמרה שהיא לא יכולה לקרוא לו אבל "תלך אליו אתה אם אתה רוצה".

ביקשתי לקחת איתי את החולצות ולהראות לו, אך היא לא הסכימה ואמרה שאלך אליו לסוף החנות בלי החולצות.

ניגשתי למשרד המנהל ועובדת שהיתה שם אמרה לי שהוא לא במשרד.

יצאתי החוצה חיפשתי את המנהל, ולבסוף שאלתי את השומר בכניסה איפה המנהל - הוא אמר שהמנהל יצא ולא נמצא בחנות.

שאלתי עם מי אפשר לדבר, ונאמר לי שעם אף אחד.

לסיכום, אחרי יותר מחצי שעה של המתנה בתור ועיכוב מיותר השארתי את הפריטים ולא קניתי את המוצרים שלכם.

התאכזבתי מאוד מהיחס המזלזל ומהעובדה שאין עם מי לדבר בחנות.

גם אם המבצע הוא לחברי מועדון בלבד הדבר אינו מצוין בפרסום ומטעה את ציבור הלקוחות.

חבל מאוד שברשת אופנה גדולה זכיתי ליחס מטעה ומזלזל.
-------

יום לאחר שליחת הפניה התקשרה אלי מנהלת המשמרת ושאלה פרטים על המקרה וביקשה שאספר מי העובדת.
לאחר שסיפרתי לה בפירוט, היא אמרה שאכן אני צודק - המבצע מיועד לכלל הלקוחות ולא רק לחברי מועדון. אמרה כי העובדת עשתה טעות והבטיחה כי תחזור אלי "תוך יום יומיים".
עברו שבועיים - ולא קיבלתי שום תגובה.

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה