|
|
|
|
|
|
מוצר שנפגם שבועיים לאחר הקניה |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
גן שמואל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי נעלי ספורט של "נייק " שמחירם היה בעת הקניה 400 ש"ח.
לאחר שבועיים אצלי הנעל נפגמה בדופן מסיבה לא ברורה ,הגעתי לסניף על מנת לטפל בבעיה ולאחר בדיקה קצרה הודיעו לי ש "אין מה לעשות " !!דבר שכמובן לא מקובל לגבי מוצר שנרכש רק שבועיים קודם , ואם לא די בכך "זכיתי" ליחס מחפיר מצד מנהלת הסניף ( חגית ) שלא נקפה אצבע על מנת לסייע ולעזור ללקוח- וענתה בצורה מזלזלת ולא עינינית ץ
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תיקון הנעליים או החלפתם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
H&O שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|