פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר שנפגם שבועיים לאחר הקניה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תל אביב כתובת:
גן שמואל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי נעלי ספורט של "נייק " שמחירם היה בעת הקניה 400 ש"ח.
לאחר שבועיים אצלי הנעל נפגמה בדופן מסיבה לא ברורה ,הגעתי לסניף על מנת לטפל בבעיה ולאחר בדיקה קצרה הודיעו לי ש "אין מה לעשות " !!דבר שכמובן לא מקובל לגבי מוצר שנרכש רק שבועיים קודם , ואם לא די בכך "זכיתי" ליחס מחפיר מצד מנהלת הסניף ( חגית ) שלא נקפה אצבע על מנת לסייע ולעזור ללקוח- וענתה בצורה מזלזלת ולא עינינית ץ
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון הנעליים או החלפתם פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה