שירות תת רמה בקניון בת ים |
נושא התלונה: |
יום חמישי 12 ספטמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
בת ים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אשתף אתכם בשירות תת רמה שניתן ע"י הצוות של H&O בסניף בת ים.
מילים לא יכולות לתאר את הבושה והחרפה שמתנהלת שם. הגעתי כדי להחזיר פריטים שקניתי. אחת המוכרות אמרה שתזכה אותי לקנייה הבאה. ביקשתי זיכוי בכרטיס אשראי, כפי ששילמתי. המוכרת לא ידעה כיצד לתת לי שירות ומיד הפנתה אותי לאחראית, שהייתה עסוקה במתן שירות ללקוח אחר. כשאמרתי לה שזה משהו בסיסי שהיא אמורה לדעת כיצד לתת לי בו שירות, ענתה לי בצורה לא יפה, בטון לא נעים, נשענה על הקופה כאחת שעייפה ואין לה כח לעבוד, צעקה בכל הסניף מהקופה לאחד העובדים. כשהאחראית התפנתה, היא זרקה לעברי שקית ניילון וגם היא דיברה לא יפה. כשאמרתי לה שככה לא נותנים שירות ושהיא לא ראויה לעבוד במתן שירות, אמרה לי "מי בכלל רוצה להיות פה". ההתנהגות בסניף הזה היא התנהגות רחוב ותת רמה. בושה להם שמחזיקים כאלה עובדים וכזה סניף.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
ללמד את העובדים לתת שירות איכותי וראוי ולאכוף את זה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|