שרות לקוחות |
נושא התלונה: |
דודקביץ' ארד |
שם/כינוי: |
שבת 29 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לא מזמן הוציאה רשת H&O קטלוג חורפי של בגדים והנעלה ומאד מצא חן בעיני אשתי מגף מסויים . רצנו לסניף ראשון ולא היה עדיין מגפיים בחנות , נאמר לנו כי יהיו מגפים בעוד שבועיים ולא , הם לא מוכנים להתקשר אלינו שיהיה או לכל סניף אחר שלהם בשבת. חזרנו אחרי שבועיים . לא דובים ולא מגפיים . וגם כאשר התלוננו לבחורה שמנהלת את הסניף , המקום לעזור לנו , צעקה עלינו ונתנה תשובות שבלוניות של לוח שעם....אגב , השרות בסניף בילו היה 180 מעלות .
אבל לסניף ראשון אנחנו כבר לא חוזרים.....
|
עלבון |
סוג הנזק : |
א. קטלוג צריך להיות תואם המציאות . ב. השרות חייב ל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|