פרטי התלונה

תלונות אפל"ה מערכות מקינטוש

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתקנון של החזרת מוצר נושא התלונה:
עמרם רמי שם/כינוי:
‏שבת ‏31 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ילדי טהרן 5 כתובת:
סינמה סיטי ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31/03/12, יום שבת, רכשתי בחברת BIG BOX את המכשיר הנ"ל לאחר שיחה עם מוכר בה התעניינתי בטאבלט החדש שהושק בארץ לאחרונה.

כאשר חזרתי לביתי מיהרתי לפתוח את האריזה מאחר ורציתי לבצע בו שימוש. כאשר פתחתי את האריזה גיליתי כי לא מדובר במכשיר אותו רציתי אלא בדגם ישן יותר.

מיותר לציין את תחושת האכזבה שהציפה אותי.

בתאריך 02/04/12 חזרתי לBIG BOX לסניף סינמה סיטי ראשון לציון (הסניף בו רכשתי את המכשיר) על מנת לבצע ביטול עיסקה בהתאם לתקנון הלשכה לצרכנות.

מנהל הסניף (לוני) הוא ששוחח עימי ואמר לי כי מאחר ופתחתי את האריזה המקורית לא ניתן להחזיר את המוצר. הסברתי למנהל את כל התנהלות העניינים ביום הרכישה וכי חזרתי בהקדם האפשרי על מנת לא ליצור שום בעיות. נתקלתי ביחס לא שירותי והוא אפילו הפנה אותי לספק שלו שנמצא חנות מולו ׁ(IDIGITALׂ) על מנת שיצא בסדר ואראה כי התשובה זהה. כאשר ניגשתי ל-IDIGITAL נאמר לי ע"י המנהל כי אין שום בעיה לקבל וכי על פי התקנון להגנת הצרכן מחובתו לקבל את המכשיר ולהחזיר לי את מלוא כספי. כשניגשתי חזרה לחנות מנהל החנות ביקש לגשת איתי שוב ל-IDIGITAL. ניגשתי איתו בשנית. מנהל החנות חזר על דבריו ואמר כי אם המוצר תקין ובשלמותו ובאריזה המקורית אפילו אם היא לא מנויילנת מחובתו לקבל את המכשיר. כאשר הם הסתכלו על המכשיר הם גילו שיש נקודה קטנה של פגם במכשיר בצד ימין למעלה. אציין שוב כי כמו שפתחתי אותו ככה הוא נשאר באריזה ולא נעשה בו שום שימוש. וכי התגלה לי כי אפילו רכשתי מוצר עם פגם שהפגם הזה הוא אחד הסיבות שלא נותנים לי להחזיר את המכשיר. מנהל הסניף שלח אותי לביתי עם המכשיר בתואנה שאין לו מה לעשות והוא לא יכול לקבל את המכשיר.

אני פונה אליכם לעזרה מאחר ואני מרגיש שכספי נזרק לפח. לא ייתכן שארכוש מכשיר, אחזור לאחר פחות מיומיים כאשר לא נעשה בו שימוש ולאחר שהטעו אותי בחנות ולא יתנו מענה הולם. כמובן שהמכשיר עדיין חדש ולא בוצע בו שימוש עד היום

אשמח לקבל מענה בהקדם האפשרי ליצור איתי קשר בדחיפות בכדי שאוכל לחזור ולהנות מחווית קניה טובה כמו שמשפחתי וחבריי רוכשים ועדיין רוצים להמשיך לבקר אצלכם
עלבון סוג הנזק :
זיכוי כספי מלא או זיכוי מלא עם אפשרות לשדרוג לאייפד החדש פתרון נדרש :

אפל"ה מערכות מקינטוש שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה