פרטי התלונה

תלונות DMO

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לקבלת זיכוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לחברת DMO לקניה מדפסת, ברשותי זכוי בסך 402 ש"ח, המוכר סירב לקבל את הזכוי בטענה שפג תוקפו, בשום מקום בזכוי לא רשום זמן תוקף הזכוי.

תעודת זיכוי מס. 700469 מה 3.04.2003 סך 640.00 ש"ח
חשבונית מס. 100960 מה-3.04.2003 סך 238.00 ש"ח
יתרה סך 402.00 ש"ח
יש לציין שתקופה ארוכה לא הייתי בארץ, חזרתי במחצית חודש אוקטובר 2005
כספי סוג הנזק :
לכבד את הזכוי לצורך הרכישה פתרון נדרש :

DMO שירות לקוחות

, תגובה:
אבי- שירות לקוחות שם ותפקיד:
נדב היי, ראשית עלי לבקש סליחה.
שנית אינני מבין מדוע לא פנית למוקד הארצי במספר הטלפון 3550* , האם לא ידעת שיש כזה ?
לגבי הזיכוי מובן שתוכל לממש אותו במלואו.
תגובה:
לאחר בדיקה מול גורמים בכירים בחברה, נמצא שהזיכוי תקף במלוא הסכום.
בקשתך לכבד את הזיכוי לצורך הרכישה כובדה, והינך ראשי לגשת לסניף ולממש את הזיכוי, ולרכוש כל מה שתרצה באמצעותו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה