פרטי התלונה

תלונות DMO

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דיו תחליפי קלקל המדפסת - ועדיין אין פתרון נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
באתי לקנות אצלם דיו מקורי למדפסת CANNON S400 (מיכל הדיו הוא מיכל בלבד ללא ראש ההדפסה שנמצא במדפסת) ושכנעו אותי לקנות דיו חלופי באחריות מלאה על הדיו ועל המדפסת. נתנו לי תעודת אחריות , אמרתי להם שהמדפסת שלי לא עומדת במה שכתוב שם (מדפסת בגיל מעל שנתיים) והם אמרו שזה בסדר וכתבו על תעודת האחריות.
התוצאה של כל העסק - ראש ההדפסה הלך, המדפסת מדפיסה שורה כן ושורה לא. באתי אליהם חזרה והם הסכימו להחליף לי את מיכל הדיו למקורי (בתוספת תשלום ההפרש). כשחזרתי הביתה גיליתי שעכשיו גם עם הדיו המקורי המדפסת עדיין לא מדפיסה (שורה כן ושורה לא).
באתי אליהם שוב ומסרתי את המדפסת לתיקון עם תעודת האחריות. משום מה, למרות כל מה שאמרתי להם הם רשמו בפתק התיקון שהתקלה נגרמה עקב דיו מקורי ושאני מבקש ניקוי ראש בלבד (למרות שאמרתי להם במפורש שהתקלה נגרמה מהדיו החלופי ושאני דורש תיקון מלא). עובדים עלי ועל עצמם.
הם מתחייבים לתיקון המדפסת תוך 14 ימי עסקים. התקופה הזו כבר עברה וחלפה ומדפסת עדיין אין לי, גם לא צפי מתי יהיה מוכן... ועוד מעט פסח. תקופה ארוכה כזו בלי מדפסת מאוד קשה לנו עקב הלימודים. היה נראה לי הגיוני שאם הם לא עומדים ביעד של עצמם הם יתנו לי מדפסת חלופית, אבל כששאלתי על זה אמרו לי שאין שום אפשרות..
המדפסת עדיין אצלם ואני לא יודע מה תהיה ההפתעה הבאה.
+עגמת נפש+ סוג הנזק :
תיקון מלא של המדפסת כולל ראש ההדפסה, פיצוי פתרון נדרש :

DMO שירות לקוחות

, תגובה:
יניר מרציאנו שם ותפקיד:
צר לי לי על העוול שנגרם לך, במדפסות מסוג קנון ,ראש ההדפסה לא מצוי במחסנית אלא מחוץ לה,לכן לא קיימת אפשרות שהמחסנית פגמה במדפסת שלך.
יתכן והמדפסת שלך סובלת מבלאי ואולי יש מקום להחליפה.
תגובה:
אנא התקשר אלי ואוודא מול המעבדה מה מצבה של המדפסת שלך. אסייע לך לרכוש מדפסת במחיר אטרקטיבי והיה ולא תבוא על פתרונך

054-5209518
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה