פרטי התלונה

תלונות שויניון

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי בגין החזרת מגף נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון רמת אביב כתובת:
קניון רמת אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.12.06 קניתי מגפיים בחברת "שויניון" שנקראת גם
.SHES
יומיים אחכ המגף התפרק-באזור החיבור בין הסוליה למגף.פניתי לחנות חזרה(שאמורה להיות חנות יוקרתית בקניון יוקרתי)וביקשתי זיכוי או החזר כספי אונעל אחרת.להפתעתי המוכרת אמרה שהנעל נשלחת"לבדיקה"ויחזרו אלי עם תשובה.כעבור שלושה ימים קבלתי טלפון מהשרות לקוחות שאומרים שהנעל "ברת תיקון",יתקנו לי אותה ושאבוא בעוד כמה ימים לקחת אותה מהחנות.
לא הסכמתי בשום אופן-זו נעל לא זולה,חנות יוקרתית-בקשתי זיכוי או החזר כספי-
נאמר לי כי אין מה לעשות וזוהי מדיניות החברה.
קבלתי את הטלפון של המנכ"ל-אבל הוא "לא עונה לשיחות" ולא מדבר עם לקוחות-ביקשו שאשלח פקס.
שלחתי,אתמול-אבל היום שצלצלתי נאמר לי שלא הגיע...
שלחתי היום שוב-ונחשו מה?גם היום הוא לא הגיע...
ענתה לי הפקידה כי אולי יש להם בעיה בפקס-
אני עובדת עיצות ולא מאמינה שזהו שרות למוצר יוקרתי בחנות יוקרתית !
ובזבוז זמן,עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
כספי ופיצוי עבור הטירטור! פתרון נדרש :

שויניון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה