פרטי התלונה

תלונות שויניון

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מחפיר ללקוחת החברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף עונה שעברה רכשתי מגפיים מעור של חברת שווניון בחנות בסניף עזריאלי. עלות הנעל במחירה המקורי - 700 ש"ח.
בחורף השנה, לאחר שימוש בנעליים, התגלה פגם במוצר - התפר האחורי של הנעל נפרם (בשתי הנעליים), מהעקב עד אמצע השוק. כאשר פניתי לחנות עם המוצר, נאמר לי שם (מבלי להעיף מבט בנעליים) כי אין אחריות על מוצר מעונה שעברה. הדגשתי כי המוצר נרכש בסוף העונה וכי השימוש בנעל במצטבר אינו מגיע אפילו לחצי עונה. הושב לי כי אין מה לעשות ואם לא מוצא חן בעיני - אני מוזמנת לפנות לשירות לקוחות לבחורה בשם ריקי.
ריקי אמרה לי את אותו הדבר בדיוק. אין אחריות על נעליים מעונה קודמת ואין חריגים, זו המדיניות. לאחר שהבנתי כי אין עם מי לדבר, ביקשתי לשוחח עם מנהל בכיר ממנה ונענתי בטריקת טלפון.
אמנם יש לי השגות בנוגע למדיניות החברה - אינני חושבת שחברה המכבדת את עצמה ועומדת מאחורי איכות מוצריה, יכולה להתעלם מפניות לקוחות, על אף "מדיניות" מוצהרת בנושא. במקרים של פגם במוצר על החברה לפצות את הלקוח, ויצויין כי באף שלב לא הוצע לבדוק את הנעל, למרות שהצעתי מספר פעמים אפשרות זו.
אולם תלונתי האמיתית היא על השירות. מעולם לא "זכיתי" ליחס מחפיר יותר כלקוחה. לא רק על טון הדיבור, אלא גם על התוכן ריקי אמרה לי "שאם הנעל חשובה לי - שאני אלך לסנדלר ואתקן אותה, ואם לא אז זו בעיה שלי" (יש להזכיר שהמדובר על שירות לקוחות?) . בנוסף היא לא היתה מוכנה למסור פרטים של אף מנהל אחר שניתן לפנות אליו מלבדה. זו התשובה - קבלי או שלא. בסוף היא גם טרקה לי את הטלפון בפנים (יצויין ששיחתנו ארכה דקות ספורות בלבד)
אני חושבת שהייתי זוכה ליחס מכובד יותר אם הייתי רוכשת את הנעליים בשוק.
כספי סוג הנזק :

שויניון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה