פרטי התלונה

תלונות שויניון

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות ירודה של נעליים , שירות גרוע ומזלזל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון רמת אביב כתובת:
קניון רמת אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי נעלים ב - 650 ש"ח מהחברה בסניף רמת אביב .
כעבור שעה מרגע שנעלתי אותן נקרע הרוכסן של הנעל , חזרתי לחנות כעבור יומיים עם הנעל שננעלה כאמור שעה בלבד וביקשתי להחליפה בנעל חדשה .
כעבור שבוע ימים התקשרה אליי נציגה חסרת תרבות שירות ונימוס בלשון המעטה שהכריחה אותי לקבל נעל מתוקנת ע"י סנדלר ולא נעל חדשה , בלשון גסה תוך טענה "שזה מה שיש" אם לא טוב לי זה בעיה שלי כי היא תדאג לכך שלא יחליפו לנעל חדשה .
מאז ביצעתי עשרות טלפונים למנהל החברה בשם אבי שמסנן שיחות ולא מואיל בטובו אפילו לחזור עם תשובה .
אין מילים בפי , פשוט חוצפה מבזבזים לי את הזמן בו בזמן שאת הכסף הם כבר קיבלו .
שירות גרוע ביותר
כספי סוג הנזק :

שויניון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה