|
|
|
|
|
|
איכות ירודה של נעליים , שירות גרוע ומזלזל |
נושא התלונה: |
יום רביעי 01 מרץ 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון רמת אביב |
כתובת: |
קניון רמת אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי נעלים ב - 650 ש"ח מהחברה בסניף רמת אביב .
כעבור שעה מרגע שנעלתי אותן נקרע הרוכסן של הנעל , חזרתי לחנות כעבור יומיים עם הנעל שננעלה כאמור שעה בלבד וביקשתי להחליפה בנעל חדשה .
כעבור שבוע ימים התקשרה אליי נציגה חסרת תרבות שירות ונימוס בלשון המעטה שהכריחה אותי לקבל נעל מתוקנת ע"י סנדלר ולא נעל חדשה , בלשון גסה תוך טענה "שזה מה שיש" אם לא טוב לי זה בעיה שלי כי היא תדאג לכך שלא יחליפו לנעל חדשה .
מאז ביצעתי עשרות טלפונים למנהל החברה בשם אבי שמסנן שיחות ולא מואיל בטובו אפילו לחזור עם תשובה .
אין מילים בפי , פשוט חוצפה מבזבזים לי את הזמן בו בזמן שאת הכסף הם כבר קיבלו .
שירות גרוע ביותר
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
שויניון שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|