פרטי התלונה

תלונות שויניון

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מגפיים יוקרתיות שנהרסו במהרה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏07 ‏ינואר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון גבעתיים כתובת:
קניון גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7/1/2005 רכשתי זוג מגפיים יוקרתיות שעלו 450 ש"ח לאחר הנחת סוף עונה, בחנות הנעליים שביניון ברחוב שינקין בתל אביב.
לאחר כ- 4 שבועות של שימוש במגפיים החלו החלקים החיצוניים והחלקים הפנימיים לגלות סימנים של בלאי מואץ.
הבלאי שהיה בלתי סביר עבור מגפיים בנות חודש, התבטא בכך שסדקים החלו לצוץ בחלקים שונים במגף.
מיד לאחר מכן בחודש מרץ ניגשתי לחנות שביניון בקניון גבעתיים, הקרובה לביתי, בכדי לקבל פיצוי הולם בתמורה לנזק הכספי ובזבוז הזמן שנגרם לי.
בחנות נאמר לי, לאחר שהתעקשתי שאני זכאית לקבל תיקון בלבד של המגפיים. מאחר ולא נותרה לי כל ברירה אחרת (אחרי שרצוני היה זיכוי כספי) הסכמתי והחנות שלחה את המגפיים לתיקון על חשבונם.
לאחר כ- כחודש קיבלתי את המגפיים בחזרה, אך לצערי כבר היה קיץ והמגפיים אוחסנו בארון עד לחורף הנוכחי.
בתחילת החורף קיוויתי שהעונה אוכל להינות מהמגפיים אך לאחר כחודשיים בקירוב, החלו להופיע שוב נזקים וסדקים במגף שמאל!
חשתי תסכול רב וניגשתי שוב בפעם הרביעית לחנות שובניון בגבעתיים בכדי שיטפלו לי בבעיה.
מנהלת המכירות של שוביניון חזרה אלי לאחר כשבוע, בתשובה כי אין באפשרותם להחליף את הנעליים שלא לדבר על זיכוי כספי כלשהוא.
כמו כן נהלת המכירות הודיעה לי שהם יהיו מוכנים לתקן את זוג המגפיים על חשבוני בעלות של 80 ש"ח.
כמובן שסירבתי מאחר ולא רציתי שיעשו לי עבודה כל כך לא מקצועית כמו בפעם שעברה ורק יחמירו את מצב המגפיים.
לאחר כל מסכת הטרטורים הזו עדיין רציתי להשתמש בזוג המגפיים שעלו מחיר כלכך יקר והיו יפות למדי, פניתי לסנדלר מקצועי וביקשתי ממנו שיתקן את זוג המגפיים (על חשבוני כמובן) לאחר כשבוע הסנדלר הודיע לי שאין באפשרותו לתקן את המגפיים מאחר והם כבר עברו תיקון אחד שנעשה על ידי אדם לא מקצועי בעליל.
הסנדלר הוסיף כי כל נסיון תיקון רק יחמיר את מצבם של המגפיים.
כיום כשנה וקצת לאחר המקרה נותרתי אובדת עצות לחלוטין, עם זוג מגפיים יוקרתיות ששוכבות בארון ולא ניתן להשתמש בהם יותר.
אנא עזרו לי .
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

שויניון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה