פרטי התלונה

תלונות נטרוול

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מימוש הזמנה והונאה שבוצעה באתר netravel נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
www.netravel.co.il ,בניין שביט , ראול וולנברג, רמת החייל ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12-07-2006 ביצענו הזמנה באתר www.netravel.co.il למלון קיסר בים המלח לתאריך 20-7-2006.
הזנו את הפרטים כנדרש באתר: תאריך כנסיה ויציאה, וכמות החדרים, ת.ז. וכדומה. האתר החזיר לנו הצעת מחיר בסכום של 1272 * 2 (עבור שני חדרים), המשכנו לביצוע המנה וקיבלנו מס' הזמנה.
ביום המחרת התקשרנו ל netravel ודיברנו עם בחור בשם אופיר על-מנת לאשר את ההזמנה, הוא טען שזה המחיר לאמצע השבוע ולא לסופ"ש. והמחיר שהוא יכול לעשות לנו אחרי הנחה נוספת בגלל אי ההבנה הוא 1600 לחדר.
הוא טען כי האתר אינו מבצע הזמנות והוא אתר פירסומי בלבד, ניסיתי לדבר איתו להסביר לו שזו הונאה לפרסם אץ ולדרוש ב. אך לשוא. השיחה הסתיימה בכך שהוא אינו יכול לעזור לנו.
התקשרנו פעם נוספת ודיברתי עם מנהלת המוקד העונה לשם יפעת, היא חזרה על אותם דברים אמרה שיש להם באג באתר שאיפשר להזין תאריך של סופ"ש במחיר של אמצע השבוע ואין הם יכולים לשאת בעלויות הללו. היא שוב חזרה על כך שיש מקום במלון בתאריכים הנ"ל במחיר של 1600 לחדר לשני לילות לאחר הנחה מיוחדת.

נ.ב.
כמובן יש בידי הדפסי דפי ההזמנה
והונאה סוג הנזק :
אישור ההזמנה כפי שהתבצעה באתר פתרון נדרש :

נטרוול שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה