|
|
|
|
|
|
חוסר התיחסות למכתב תלונה לגבי נופש ברודוס |
נושא התלונה: |
יום שני 14 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כמעט חודש וחצי שלחתי מכתב תלונה לנט טרוול בעקבות נופש שהזמנתי באמצעות החברה לרודוס. הבעתי במכתב חוסר שביעות עמוק מהמלון שבו שהיתי ברודוס. עד היום לא זכיתי לשום התיחסות מצד החברה !! המכתב הארוך שמפרט את כל התלאות ואי הנעימויות במלון הועבר לחברה באמצעות נציג החברה, בדואר האלקטרוני. הנציג אישר לי שהמכתב התקבל והועבר לטיפול בחברה. בבדיקה שערכתי מול הנציג אחרי כבועיים נאמר לי וב שהמכתב בטיפול.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
התיחסות בסיסית !!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נטרוול שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|