|
|
|
|
|
|
שירות לקוי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 24 מרץ 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אינטרנט |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביצענו הזמנה טיסת אל על דרך נט טרוול.
הטיסה בתנאי צ'רטר בטיסה סדירה של אל על. הזמנו יחד שני כרטיסים בהזמנה אחת מול הסוכן. כשבררנו שבוע לפני הטיסה מול אל על - מצאנו כי ההזמנות נשלחו בנפרד ולכן אל על לא קיבלה דיווח על קשר בין הנוסעים והושיבה אותנו בנפד בטיסה. פנינו לאל על אך היא סרבה לתקן ומסרה שנדרש לבצע זאת רק דרך הסוכן. פנינו לאיסתא שהם בעצם הוציאו את הכרטיסים מול אל על אך גם הם סרבו לתת את השירות ושלחו אותנו לנט טרוול חזרה - לא הצלחנו להשיג את נט טרול בטלפון 7777444 שנמסר לנו מאיסתא.
|
בזבוז זמן וטלפונים |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
נטרוול שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|