פרטי התלונה

תלונות נטרוול

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסה בתנאי צ'רטר.. מה זה הדבר הזה? נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אינרטנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

לפני מספר חודשים הקדמתי את המאוחר והזמנתי חבילה טיסה + מלון ללונדון לתאריכים 24-29.9.12 התקשרתי לאתר נטרוול, שוחחתי עם בחורה חיננתי בשם עדי שעזרה מאד. במשך השיחה שאלתי מספר רב של פעמים (וגם בשיחות שאחרי) האם הטיסה היא טיסת צ'רטר? כי אם כן, אני אוותר. עדי הבטיחה לי באופן חד משמעי שלא. שאני טסה בטיסה סדירה של חברת בריטיש איירייז. אחרי שלב התשלום נאמר לי על ידי עדי שאני אקבל את הכרטיס רק מספר ימים לפני הטיסה, דבר שהיה מוזר בעיני מאחר ורכשתי בעבר כרטיסי טיסה ותמיד במעמד התשלום קיבלתי את הכרטיס. כששאלתי על פשר העניין נאמר לי שמכיוון שהחברה קונה מבריטיש את הכרטסים באופן קבצתי הכרטיסים יגיעו במועד מאוחר יותר. (הסכמתי לשלם על משהו שלא קיבלתי וזה כנגד קבלה ובה מפורט שהטיסה היא טיסה סדירה). באותה שיחה אחרי בירור נאמר לי שהכרטיס הוא בתנאי צ'רטר כששאלתי מה זה אומר נאמר לי שלי כלקוחה זה לא אמור לשנות (אלו תנאי הרכישה של החברה מחברת התעופה).
ביום קבלת הכרטיסים נכנסתי לאתר של בריטיש איירוויז על מנת לשריין לי ארוחה מיוחדת ומקומות ישיבה בטיסה וזאת על מנת לגלות שאני לא יכולה לעשות כך, התקשרתי לחברת בריטיש איירווז שם הוסביר לי בעדינות שאני צריכה לחזור לנטרוול.. כשחזרתי לעדי הוסבר לי שמאחר והכרטיס הוא בתנאי צ'רטר לא אוכל להזמין מקום ולא מנה מיוחדת.
שילמתי מחיר מלא של כרטיס טיסה ישיר לטיסה סדירה. שאלתי מספר רב של פעמים בנוגע לטיסה הסדירה. אני לא מבינה לא חיכו עד לאחרי התשלום המלא מבחינתי ולרגע האחרון על מנת לעדכן אותי בעניין זה. ואני לא חושבת שזה קטנוני לסדר לעצמי מקום ישיבה עם בן זוגי מראש (שהרי עכשיו בתקופת החגים הטיסות מלאות) וארוחה מיוחדת שאני תמיד דואגת לה מראש (אם מהסוכן שהזמנתי ואם מחברת התעופה).
ממש מרגיז אותי להתחיל את החופשה הקצרה שלנו שכל כך חיכינו לה בצורה לא נעימה שכזו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הסבר, ואמת בפרסום וגילוי נאות מצד הנציגים בחברת נטרוול פתרון נדרש :

נטרוול שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה