פרטי התלונה

תלונות דוקטור גב

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה לפגם שהתגלה במוצר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פארק לב הארץ,צומת קסם כתובת:
קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנידון : קריאת שירות 69171
רקע :
בתאריך 12.5.10 רכשתי בסניף קריון מערכת ישיבה לסלון תוצרת ארה"ב
על סך 13400 ₪ .מערכת ישיבה סופקה מ - “BEST HOME FURNISHING / RECLINING LEATHER SOFAS”
ב- 08.10 ומאז נמצאת בשימוש ביתי - לא חשופה לשמש ישירה ולא למוצרי מאכל ,הניקוי בוצע רק עם מטלית
לחה בהתאם להמלצות אחזקה של היצרן. לאחר שימוש סביר של כ- 3 שנים התחיל להתגלות פגם בריפוד הבא
על ידי ביטוי בקילוף שכבת צבע פפריקה עליונה ביחידת נטורל תלת במושב האמצעי.

תיאור הבעיה :
בתאריך 04.07.13 פתחתי קריאת שירות 69171 בסניף קריון כאשר נאמר לי שיחזרו אלי משירות לקוחות כדי
לתאם הגעת טכנאי לאבחן את המצב ,בעלות של כמה מאות שקלים.
בתאריך 06.07.13 שלחתי במייל אל מחלקת שירות לקוחות מכתב עם תמונות של היחידת נטורל תלת
המפרטות את הפגם ברזולוציה מאוד גבוהה.
לאחר מכן התקשרתי למחלקת שירות לקוחות ,דיברתי עם שרון ונירית אך נאמר לי שפנייה שלי בטיפול של מנהל שירות לקוחות -גיל
והוא יחזור אלי.
רק בתאריך 17.07.13 קיבלתי מייל מגיל שהפניה שלי בבדיקה מול היצרן בארה"ב . לאחר מכן שלחתי עוד מספר
תמונות עם הקילוף שהולך ומתפשט. כעבור חודשיים מפתיחת הקריאה ביקשתי ממנהל סניף
קריון , דני ,לבדוק מה קורה עם הפנייה שלי ואז דני דיבר עם גיל ונאמר לי שמנכ"ל דר גב אישית מטפל בפנייה שלי
וצריך עוד קצת לחכות .

עברו כבר כ- 5 חודשים ואין שום מענה/עדכון לגבי קריאת שירות שפתחתי .וכל זה לאחר שליחת מיילים לגיל
והבטחות שאקבל תשובה בהקדם.
הנני מצפה לקבל מענה כפי שקיבלתי עד היום.הנני לקוח ותיק של דר גב שבמצטבר עשה קניות ביותר מ-20 אלף ש"ח

לסיכום :
מבקש לקבל פתרון ראוי לפגם שהתגלה במערכת ישיבה .
מקווה שחברה מובילה כדר גב תיקח אחראיות על המוצרים שהיא משווקת ולא תגרום ללקוח ותיק להתאכזב
מרמת השירות ומאיכות מוצריה.
כספי סוג הנזק :
תיקון או החלפת המוצר פתרון נדרש :

דוקטור גב שירות לקוחות

, תגובה:
גיל ליברמן מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום,הלקוח רכש סלון תוצרת חברת בסט ארה"ב וקיבל אותו כשהוא חדש לפני כ 3 וחצי שנים!, האחריות שאנחנו מספקים למוצר הינה שנה, הוסבר ללקוח כי אין אחריות על הסלון מעבר לשנה ומה עוד שנראה כי נוקה בחומר כימי או מדובר בזיעה אשר פגעה בצבע שעל העור, למרות שאין אחריות הסברתי ללקוח כי פנינו לחברה בארה"ב לקבל פיתרון ואמרו שאין אחריות מעבר לשנה וכן לא מדובר בפגם אלא כתוצאה משימוש. תגובה:
לצערי, אין לי פיתרון שישביע את רצונו.
אין אחריות אחרי מעל 3 שנים.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה