חוסר טיפול בבעיה של מוצר ועלויות לא סבירות לתיקון |
נושא התלונה: |
יום חמישי 29 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
שרות לקוחות מרכזי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני מספר שנים קניתי מיטה מתכווננת מתוצרת ד"ר גב, במהלך השנה האחרונה התחילה המיטה להתפרק, בבדיקה עם החברה הסתבר כי החלק התקול במערכת שלי מיוצר ע"י ספק משנה שאינו עובד עוד עם החברה, הסכמתי לשלם עבור התיקון לפי הצעת מחיר ראשונה 200 ש"ח, בהמשך קיבלתי הצעה שניה על סכום 600 ש"ח אשר גם אותה אישרתי, למרות זאת הסתבר שהעלות יקרה יותר (כיוון שאין ד"ר גב עובדים יותר עם הספק "הישן") ובעקבות זאת עלתה הצעת המחיר ל 2000 ש"ח (פי 10 !!!). לעניות דעתי זהו שרות רע, חוסר לקיחת אחריות וזלזול בלקוח שהוציא ממיטב כספו (והרבה! מוצרי ד"ר גב הינם מוצרים יקרים מאוד, אך מסתבר שלא איכותיים מספיק...). בנוסף על כך ההליך היה ארוך ומיגע, פעמים רבות השארתי הודעה טלפונית ולא זכיתי לתשובה ("לא היה לי מה לומר לך" אמרה לי נציגת שרות לקוחות...), טכנאי שהיה בביתי לקח כסף עבור בדיקת הבעיה אך לא העביר לחברה כל מידע ואני לא קיבלתי שום תגובה ועוד..., כל הטיפול ארך כשנה ובסופו לא קיבלתי פיתרון ראוי מהחברה, מיותר לציין שד"ר גב מתחייבים בעת הקניה לשרות "לכל החיים" עבור מוצריהם, אודה לכם על כל עזרה בטיפול בעניין.
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון המוצר בעלות סבירה שאינה עולה על הצעת המחיר ה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|