|
|
|
|
|
|
אחור ניכר בקבלת משלוח |
נושא התלונה: |
יום שלישי 27 יוני 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רמת גן דזיין סנטר |
כתובת: |
דזיין סנטר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
התקשרו אלי מטעם החנות לתאם אתי משלוח כיסא שקניתי בחנות דוקטור גב בדזיין סנטר. נקבע אתי שיביאו לי את הכיסא בין השעות 11-14 . חמש דקות לפני השעה 14 התקשרתי לחנות לוודא שהמוביל מגיע אלי בהקדם. ענו לי בחנות שיבררו. נאלצתי להתקשר שוב ושוב כי הכיסא לא הגיע. גם אמי שגרה באזור מגורי חיכתה לכיסא מאותה חנות באותן שעות. כאשר היא התקשרה לחנות אמרו לה שיגיעו אליה תוך דקות. הדקות הפכו לשעות. בסופו של דבר הכיסא הגיע אל אמי בשעה 16:05 ואלי בשעה 16:27.
|
עמידה בזמנים שנקבעם עם הלקוח. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דוקטור גב שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת שירות לקוחות ד"ר |
שם ותפקיד: |
הילה שלום,
ברצוני להתנצל על העיקוב באספקת הזמנתך.
אנו משקיעים מאמצים רבים וכנים במגמה להציע את רמת השירות הטובה ביותר ללקוחותינו.
נשמח לעמוד לשירותך גם בעתיד,
בברכה, ד"ר גב. |
תגובה: |
|
פתרון: |
|
|
|