|
|
|
|
|
|
שירות לקוי וזלזול בלקוח |
נושא התלונה: |
יום חמישי 26 יוני 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
רח' אליהו איתן 20 א' א.ת. חדש ראשלצ, 75703 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
1. לפני למעלה מחודש פתחתי קריאת שירות. טכנאי הגיע לביתי רק לאחר 3 שבועות. לטכנאי לא היה את הידע לתקן את התקלה והוא פרק חלק מכורסת המאס'ג ולקח לתיקון.
2. עד היום, למעלה מחודש לא חזר החלק מתיקון.
3. פניה בפקס, במייל ובמכתב למנכ"ל החברה מר יוסי אלבוחר, לא זכתה לכל מענה.
סיכום:
שירות לקוי ביותר וזלזול בלקוח.
אין ספק שמומלץ לא לקנות מוצר שדורש שירות לקוחות מד"ר גב
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
דוקטור גב שירות לקוחות
, תגובה:
|
גיל ליברמן מנהל שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב, הלקוח רכש כורסת עיסוי בשנת 2008, ב 26.6.14 פנה לחנות ד"ר גב בחיפה בטענה לתקלה בעיסוי הרגליים, בוצעו מס' ניסיונות להשגת הלקוח לתיאום טכנאי אך ללא מענה, ב 17.7 הגיע איש שירות למקום אך לא היה ניתן לטפל בתקלה במקום, ההדום נלקח למפעל לתיקון, תוקן באישור הלקוח ויוחזר לו מחר במידה ויוכל לקבל אותנו.
פניותיו התקבלו ובוצעה איתו שיחת טלפון לתיאום הטכנאי.
לא מובן מדוע הלקוח לא מציג את כל העובדות שקרו וטוען לזלזול בזמן שלא ענה לשיחותינו, לא פירט פה את הזמנים
החברה ממש לא מזלזלת בלקוח להיפך! |
תגובה: |
היה איש שירות במקום, החלק התקול נלקח למפעל , תוקן ויוחזר ללקוח |
פתרון: |
|
|
|