פרטי התלונה

תלונות דוקטור גב

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31 דצמבר 2007 רכשה אישתי(בהפתעה) כורסת טלויזיה מינות ד"ר גב בקניון מלחה בי-ם מאחר ולחרת ההיתי אמור להשתחרר מאיפוזעקב ניתוח ונזקקתי לכורסא לצורך החלמתי נממושכת . אכן ב 1 ינואר 2008 חזרתי הביתה ושמחתי על הכורסא שתאפשר לי להעביר את החודשים הקרובים במסגרת החלמתי.לצערי מיד עם התרווחותי בכורסא חשתי שמשהו בכורא לא תקין וכן תחושה של חוסר ביטחון.מיד יצרנו קשר עם החנות והם מסרו שמהשרות יצרו איתנו קשר.
לצערי בימים הבאים שוב חזרנו והתקשרנו אך לא נוצר כל קשר עמם .
לערי ב 3 ינואר אושפזתי שוב עד 8 ינואר ולא נוצר כל קשר איתנו.
מיד עם שובי יצרתי קשר בעצמי עם החנות שטענה שיצרו איתנו קשר מהשרות או שנתקשר בעצמנו .
ב-9 לחודש לאחר שהמשפחה עודדה אותי לחזור להשתמש בכורסא שוב חשתי אותה הרגשה יצרתי קשר בעמצי עם השרות (עם צפי מנהלת השרות)
שטענה שלא היה ידוע לה על התלונה שלנו ושב15 לחודש יגיע טכנאי מאחר ורק כל שבועיים טכנאי נמצא בירושלים.
בקשתי בכל לשון של בקשה לבדוק לזרז את הטכנאי מאחר והכורסה נרכשה לפני 10 ימים ולא תקינה ניום קבלתה ונענתי באטימות שאין כל אפשרות אחרת.
עוד באותו בוקר תוך שאני שרוע בכורסה הכורסה התהפכה כאשר רגלי למעלה וראשי למטה.
יצרתי שוב קשר עם ציפי שטענה שאין מה לעשות ביקשתי לדבר עם המנכ"ל שלא נענה וכן שלחתי פקס שמאפשר לחברה לפעול תוך ימיים לפתרון הבעיה
ושובלא נענתי.
ביום 10 ינואר נשלח המכתב הבא:
מנכ"ל חברת ד"ר גב
10.01.2008



הנדון:ביטול עסקה

מבלי לפגוע בזכויות

בתאריך 31.12.2007 רכשנו בחנותכם בקניון ירושלים כורסת טלוויזיה הזמנה מספר 12031625.
מאחר והמשתמש העיקרי אמור לחזור הביתה לאחר ניתוח הובטח שהכורסה תסופק למחרת.
אכן למחרת בהעדרנו התקבלה הכורסה בביתנו. עוד באותו יום (01.01.08) כאשר הגענו הביתה והתיישבתי על הכורסה הרגשתי חוסר יציבות ואי נוחות בישבה על הכורסה. מייד באותו יום אחה"צ יצרנו קשר עם נורית מחנותכם בי-ם והודענו על אי שביעות רצון מהכורסה, נאמר לנו שמהשרות יחזרו אלינו.
למחרת התקשרה נציגה מחברתכם על מנת לקבל חוו"ד לגבי תפקוד המובילים גם לה נמסר שהמובילים היו בסדר אך המוצר פגום.
לצערי ב 3 לינואר אושפזתי בבית חולים ושהיתי עד 8 בינואר(גם במועדים אלה לא נוצר כל קשר עם חברתכם או עדכון מצידכם) אז חזרתי לבתי ובני המשפחה שכנעו אותי להשתמש בכורסה וכך עשיתי אלה ששוב הרגשתי חוסר יציבות וביטחון בישיבה על הכורסא.יצרתי קשר עם ציפי משרות הלקוחות שהבטיחה שב- 15 לינואר יגיע טכנאי לבתי הבעתי אכזבה רבה מכך שכן לטענתה לא ידעה על בעיה כל שהיא ורק עתה היא מטפלת בכך.
לצערי החשש שלי היה נכון ובבוקר ה-9 ינואר בזמן שכיבה על הכורסא ומצאתי את עצמי מתהפך לאחור כאשר רגלי למעלה ואני לא מסוגל לחזור למצב הקודם תוך שנחבלתי בידי השמאלית ובצוואר חבלה בהחלט מיותרת.כמו כן נשלח אליכם פקס בכתב יד לפקס המפרט את טענותי.
פניתי מייד שוב לשירות הלקוחות ובקשתי טיפול מיידי ונענית לכל היותר הקדמת הטכנאי ליום א 13 ינואר שלא היה מקובל עלי.
צפיתי מחברה המחשיבה את עצמה לקבל שרות הרבה יותר טוב ולא לגרום לי סבל מיותר.

לאור התנהלות העניינים מול חברתכם אני עומד על זכותי הצרכנית על פי דין להחזיר המוצר לבטל העסקה ולהשיב לי את כספי במלואו לאלתר.





בכבוד רב


גם למכתב זה לא נענתי .
בשיחת טלפון ביום 13 ינואר עם ציפי נמסר שהמכתב הגיע והם יענו לי תשובה.
כיום אני עומד עך כך כתוב במכתבי לביטול עיסקה .
תודה



דוקטור גב שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
יאיר שלום רב,

קיבלתי את פנייתך והצטערתי לשמוע על אי שביעות רצונך מהכורסא שרכשת.

דר' גב חרטה על דגלה מצויינות בשירות ובכוונתה לעשות את המירב על מנת שתקבל את המוצר והשירות המקצועי והאיכותי ביותר המגיעים לך.

כורסא מדגם "לרסון" שרכשת הינה אחת הכורסאות הנמכרות והאיכותיות ביותר ברשת חנויות דר' גב, ללא בקשות שירות וללא תקלות.

מודגש כי האחריות על מנגנון הכורסא הינה לכל החיים.

מבירור מקיף עולה כי ניסינו לתאם מולך הגעת טכנאי למתן שירות לבדיקת טענותייך, אולם לצערנו נדחינו על ידך מספר פעמים מכאן שלא התאפשרה בדיקה מהותית ומקיפה לכורסא שסופקה לך.

בהמשך לסיכום משיחתנו הטלפונית מהיום ה- 16.01.08, כולי תקווה כי נגיע לפיתרון עד לשביעות רצונך המלא.


בברכה,
לסקר ציפי
מנהלת שירות לקוחות





תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה