פרטי התלונה

תלונות דוקטור גב

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי ומכירת מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום שישי ‏20 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
חנות בקניון רננים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מזרן , המזרן סופק בזמן , לאחר כיומיים זיהינו אשתי ואני כי המזרן חורק בצורה קשה , עד כדי הפרעה לשינה.
מעבר להפרעה הפיזית בשינה , התאכזבנו שמוצר שעלותו מעל 3000 ש"ח מגיע פגום .
למרות פניות למנהל החנות - הנושא עדיין לא טופל , להפתעתי הוא טוען כי קבעו איתי להגיע ב- 19 לחודש - לא היה ולא נברא, היום טוען כי קבעו איתי לפתע ל - 26 לחודש - לא היה ולא נברא .
הרגשתי כי משכו אותי מעבר ל - 14 ימי ביטול עסקה וחבל כי הנזק שנגרם לבית עסק כזה מאדם לא מרוצה רב מבחינת המוניטין.
עוגמת נפש , ונזק פיזי סוג הנזק :
ביטול עסקה פתרון נדרש :

דוקטור גב שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,
מבירור עולה כי מזרן מדגם רדיאנס extra firm במידות 200*160 נרכש על ידי הלקוח בסניף דר' גב מתוך מגוון מזרני התצוגה ולאחר ייעוץ והדגמה מקצועיים . המזרן סופק לביתו בהתאם להזמנתו 23.02.09 ואף אושר בחתימת ידו. עם פנייתו למחלקת השרות בטענה לפגם 09.03.09 נפתחה עבורו קריאת שרות לבדיקת טענותיו. על פי מדיניות השרות בחברתינו הגעה לבית הלקוח הינה עד 14 ימי עסקים מיום פתיחת הקריאה כפי שהוסבר ללקוח. ביום 19.03.09 בשיחה עימי הוצע ללקוח הגעה ליום 23.03.09 בין השעות 11.00-14.00 הצעה אשר נדחתה על ידו מהסיבה שטען שאינו מעוניין בשירות. לצערי הרב, לא ניתן להענות לבקשת מתן שרות באם הלקוח אינו מעוניין בו. הצעתינו לשירות בעינה עומדת.
לשירותך בכל עת, לסקר ציפי מנהלת שרות לקוחות .


תגובה:
בדיקת טכנאי מוסמך מטעמינו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה