פרטי התלונה

תלונות דוקטור גב

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרית מדיפה ריח רע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אימי רכשה כרית , לאחר מספר ימים פנתה לחנות ממנה רכשה בטענה שריח רע נודף מהכרית ולשא ניתן להשתמש בה. המוכר בחנות אמר לה כי התופעה ידועה וכי עליה לאוורר את הכרית למספר ימים. לאחר חודש של איוורור (הורי שהו בחו"ל בטיול, דבר שניתן לבדוק לצורכי אימות) הריח עדין לא פג. החברה מסרבת להחליף את הכרית לכרית שאינה מדיפה ריח.
כל פניה לחברה, במכתב או בפניה לשירות לקוחות העילו חרס. הם טוענים שהריח אמור לפוג לאחר איוורור. רכשנו כרית שלא ניתן להשתמש בה והחברה מסרבת לעזור בעניין.
כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר במוצר שמיש פתרון נדרש :

דוקטור גב שירות לקוחות

, תגובה:
ציפי לסקר, מנהלת שירות שם ותפקיד:
שלום רב, על פי הנתונים שהוצגו לא ניתן לבדוק את טענותיו של מר לוי. אודה לו באם ייצור עם הח"מ קשר טלפוני ויציג בפני פרטים כגון:מס' חשבונית, קבלה וכו לפתרון טענותיו. בברכה, לסקר ציפי מנהלת שירות לקוחות. תגובה:
המשך טיפול מול מנהלת מח' השירות . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה