פרטי התלונה

תלונות דוקטור גב

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על אמינות של ד"ר גב נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון - חיפה כתובת:
גרנד קניון - חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ 2010 רכשתי עבור אמי ז"ל בד"ר גב כורסה. הייתי בחנות מס. פעמים וקיבלתי שירות טוב מהמוכר בחנות הסברתי לו שאמי חולת סרטן שלא יכולה להגיע לחנות ולבדוק אם הכורסה שאני רוכשת עבורה מתאימה לה. שמעתי בעצתו ולקחתי כורסא שהוא טען שהרבה לוקחים אותה ואין תלונות עליה. לפני הרכישה ביקשתי אותו לבדוק מה קורה אם הכורסא לא תתאים לאמא שלי. הוא התקשר למנהל שלו לדבריו ואמר שימצאו כורסא אחרת ואני שאלתי מה יקרה אם אף כורסא לא תתאים לה והתשובה היתה שהם יקחו את הכורסא חזרה. בדקתי שוב ושוב כי שילמתי במזומן ואז אין לי יכולת לעצור את התשלומים. לקחתי את הכורסא שהיתה במלאי ועוד אמרתי שאם הכורסא לא תגיע עד 21.3. אז אני לא רוצה אותה כי אמי מתאשפזת לטיפולים כימוטרפיים ב- 22.3. ואכן הכורסא הגיעה ומאוד שמחנו. כבר בדקה הראשונה ראינו שיש בעיה, הכורסא מאוד גבוהה לאמא שלי ובגלל מצבה היא לא היתה מסוגלת לעזור או לתת תמיכה כדי שתוכל להתישב לבד בכורסא. אבל היתה לה מטפלת וחשבנו שיהיה בסדר. בלילה בשעה 2 לפנות בוקר קיבלנו טלפון מהמטפלת שאמא נפלה מהכורסא. למחרת אישפזנו את אמא בבי"ח.זה היה יום שני. ביום שישי מצאתי זמן להתקשר לחנות בגרנד קניון בחיפה והודעתי לבחור שמכר לי את הכורסא שאמא נפלה מהכורסא והכורסא לא מתאימה לה. הוא ענה לי באדיבות שאני צריכה לפנות לשרות לקוחות של החברה. ב- 28.3. יום ראשון התחלתי להתקשר לשרות הלקוחות ואיש לא ענה שם. ב-30.03. ערב פסח אמי נפטרה. לאחר כ-חודש ימים גיסי התחיל לטפל בעניין ופנה בכתב לשרות לקוחות של ד"ר גב הם טרחו להגיב למכתבים שלו תמיד בצורה לאקונית ומאוד רשמית שהם לא אחראים לזה שהכורסא לא היתה נוחה לאמי ז"ל אין לי מושג איפה התקשורת בחברה הזאת לוקה בחסר. ולמה אף אחד לא טרח לשאול את המוכר בחנות מה היה ההסכם שלי איתו לאחר שדיבר עם המנהל שלו וקיבל אישור למכור לי את הכורסא בתנאים שאני רציתי שאם הכורסא לא מתאימה אני יכולה להחזיר אותה. כל פנייותינו נענו בתשובה שאין מה לעשות.
ד.א. בשיחת הטלפון הראשונה עם המוכר בחנות הוא אמר שזה לא בטיפולו אבל הוא אמר לי אל תדאגי יטפלו בך כמו שסיכמנו. לצערי זה לא קרה.
אימי לא חזרה הביתה מאז אותו יום שאושפזה והיא נפטרה בבי"ח מאז הכורסא נמצאת בביתה עטופה כדי לשמור עליה ועומדת כאבן שאין לה הופכין.
אני מצפה מד"ר גב לעמוד בהבטחתם לקחת את הכורסא חזרה ולהשיב לנו את כספנו חזרה!!! הגיע הזמן שחברות בארץ יכבדו את הלקוחות שלהם ולא יחזיקו את כספם בכח. אני מיד התקשרתי להודיע שיש בעיה עם הכורסא עוד לפני שאימי נפטרה. עוד לפני כן, שילמתי כל שהתבקשתי, ויתרה מזאת ביום התשלום הייתי עם חברה שיכולה להעיד שביקשתי מהמוכר לציין שאני יכולה להחזיר את הכורסא והוא אמר לי:"מה קרה לך? דיברתי עם המנהל את קונה במקום מכובד, אין לי מקום בטפסים לציין את זה.. אל תדאגי" לצערי הייתי תמימה והאמנתי לו.
כספי סוג הנזק :

דוקטור גב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה