פרטי התלונה

תלונות דוקטור גב

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ומריחה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
האומן 14 כתובת:
תלפיות ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26 למאי 2011 רכשתי בחנות ד"ר גב בתלפיות ירושלים, מיטה זוגית, הובטח שהמיטה תגיע תוך 21 יום,לאחר כשבוע ולאחר שנשלח סוקר לביתי לבקשת החנות, מנהל החנות הודיע לי שהמיטה לא יכולה בגלל מידותיה לעבור בחדר המדרגות ולהיכנס לביתי והבטיח שיחזיר לי את מלוא הסכום ששילמתי, לאחר כמה ימים הוא התקשר והציע לחלק את המיטה (בסיס המיטה כיוון שהמזרונים הוזמנו מראש כשתיים נפרדים) כך שהיא תועבר בקלות בחדר המדרגות. אני אישרתי את המשך העסקה גם אם למורת רוחי כיוון שהעסקה נהיתה יותר ויותר דחופה עבורי בגלל בעיות גב. למרות שימי ההספקה חלפו לא עשיתי עניין גדול, אבל לאחר שהובטח שביום שלישי 28 ליוני המיטה כבר תורכב אצלי בבית, התקשר מנהל החנות ביום רביעי (היום) 29 ליוני והודיע שרק באמצע שבוע הבא המיטה תגיע. ולסיכום, עגמת נפש ומריחה אחת גדולה על חשבון הגב הכואב שלי.כאשר ביקשנו אתמול שתבוטל העסקה המנהל יוסי טען שאיננו יכולות כבר לבטל. אז כרגע אין לא מיטה ולא כסף ויש באסה אחת גדולה מהשירות שלהם, שהאמת לא ציפינו, חשבנו שדוקטור גב נותנים שירות טוב.
כספי, סוג הנזק :

דוקטור גב שירות לקוחות

, תגובה:
גיל ליברמן מנהל שירות שם ותפקיד:
מתנצל על הרגשתה ותחושתה של הלקוחה כפי שעולה מן התלונה הנ"ל, בהזמנת הלקוחה צויין כי מדובר ב 21 ימי עסקים מרגע הגעת הסוקר לביתה, מה עוד אין איחור באספקה כי היה בדיקת סוקר ומלבד זה ביקשו
כל פעם לחשוב ולהחליט מרגע שנתנו תשובה סופית לא חלפו 21 ימי עסקים, על פי בדיקתי המוצר אמור להגיע היום ללקוחה.

תגובה:
המוצר יסופק היום עפ"י זמני האספקה שנקבעו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה