שירות ומריחה |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
האומן 14 |
כתובת: |
תלפיות ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 26 למאי 2011 רכשתי בחנות ד"ר גב בתלפיות ירושלים, מיטה זוגית, הובטח שהמיטה תגיע תוך 21 יום,לאחר כשבוע ולאחר שנשלח סוקר לביתי לבקשת החנות, מנהל החנות הודיע לי שהמיטה לא יכולה בגלל מידותיה לעבור בחדר המדרגות ולהיכנס לביתי והבטיח שיחזיר לי את מלוא הסכום ששילמתי, לאחר כמה ימים הוא התקשר והציע לחלק את המיטה (בסיס המיטה כיוון שהמזרונים הוזמנו מראש כשתיים נפרדים) כך שהיא תועבר בקלות בחדר המדרגות. אני אישרתי את המשך העסקה גם אם למורת רוחי כיוון שהעסקה נהיתה יותר ויותר דחופה עבורי בגלל בעיות גב. למרות שימי ההספקה חלפו לא עשיתי עניין גדול, אבל לאחר שהובטח שביום שלישי 28 ליוני המיטה כבר תורכב אצלי בבית, התקשר מנהל החנות ביום רביעי (היום) 29 ליוני והודיע שרק באמצע שבוע הבא המיטה תגיע. ולסיכום, עגמת נפש ומריחה אחת גדולה על חשבון הגב הכואב שלי.כאשר ביקשנו אתמול שתבוטל העסקה המנהל יוסי טען שאיננו יכולות כבר לבטל. אז כרגע אין לא מיטה ולא כסף ויש באסה אחת גדולה מהשירות שלהם, שהאמת לא ציפינו, חשבנו שדוקטור גב נותנים שירות טוב.
|
כספי, |
סוג הנזק : |
|
|
|
|