פרטי התלונה

תלונות דוקטור גב

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ספה פגומה נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
א.ת. חדש ראשל"צ 75703 כתובת:
דיזיין סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-4.7.11 הזמנתי ספה ובתאריך 10.7 קיבלתי אותה. לאחר שהלכו המובילים מיד כשישבתי עליה הרגשתי בהבדל עצום בין הספה שחוויתי והתנסיתי בחנות (אמור להיות אותו דגם) לבין הספה שהביאו לי. הבדל בנוחות, מושבים קשים כמו קרש, ריפוד לא אחיד במושבים, גב הספה שונה (מאחר ויש לי עקמת אני מאד רגישה לתמיכה שהגב שלי מקבל) וגם הספה שקיבלתי לחלוטין שונה מהספה שישבתי עליה בחנותם.
חיכיתי עוד יום, חשבתי שאולי אני לא רגילה, אבל הפגמים בריפוד המושבים ומשענות הגב הוכיחו לי שזה לא עניין של "להתרגל" אלא יש פגם ממשי ביצור. כמו כן בגב הספה ניתן לראות בבירור פגמים במבנה, כן יש הבדלי גובה משמעותיים בין גב לגב.
פניתי לחברה ביום שלישי והודעתי להם על כך.
כדי לקצר: למרות שהחוק מאפשר לי להחזיר את הספה לפי 2 עילות: 1 - החזר מוצרים 2 - החזר מוצר פגום.
עד עכשיו אני מחכה לפתרון מצידם, והספה עדיין אצלי ואין לי כל יכולת להשתמש בה בעיקר מאחר ואני סובלת מבעיות גב ואגן, וישיבה על הספה מחמירה לי את הכאבים בצורה משמעותית.
היחס שקיבלתי מהם היה מזעזע, משפיל ומזלזל. אחת ההצעות היתה תבחרי מוצר אחר ואנחנו נחליף אבל תפסידי 25% מהתשלום שלך. ובתנאי שאני אעשה את זה מיד, כלומר מוצר תמורת מוצר. התחננתי תנו לי זיכוי, אני רוצה לעשות בחירה שקולה ולא תחת לחץ. נאמר לי שזה "הדיל", קבלי או לא.
דיברתי עם מנהל השירות, שהיחס שלו היה משפיל ומזלזל במיוחד, הוא נתן לי הצעה יותר "קוסמת" הצעתו: אם נקח את הספה חזרה את תפסידי 40%.
שלחתי להם צילומים של הליקויים והפגמים, הודיעו לו שהסמנכ"ל יחזור אלי.
אני עדיין מחכה לו.
החוק בברור קובע שכל אזרח יכול להחזיר מוצר בתוך 14 מיום הקנייה.
ואני שואלת למה חברת דר' גב הנכבדה מרגישה שהיא מעל החוק, ובנוסף מרשה לעצמה להשתמש בסחטנות ובאולטימטומים.

אני רוצה גם להדגיש שאני אשה בת 73 וכל העניין הזה עולה לי בבריאות.
ואני כבר סובלת שבוע לא יכולה ליהנות מלשבת על ספה נוחה בסלון שלי או לצפות בטלוויזיה. חוץ מזה אני מבזבזת את זמני במחקר באינטרנט לגבי מה החוק אומר והנה אני יושבת וכותבת לכם, וזאת במקום לנהל את שגרת חיי.

כספי, עלבון, סבל נפשי וסבל פיזי סוג הנזק :
שחברת דר' גב יקחו את הספה חזרה ויחזירו לי את כספי, בתוספת דמי אחסנה מיום 12.7 בו הודעתי על רצוני להחזיר את הספה ועד למועד לקיחתו. לדעתי מגיע לי גם פיצוי על הסבל. פתרון נדרש :

דוקטור גב שירות לקוחות

, תגובה:
גיל ליברמן מנהל שירות שם ותפקיד:
לפנים משורת הדין וכמחווה שירותית בוצע ביטול לעסקה. תגובה:
בוצע ביטול לעסקה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה