פרטי התלונה

תלונות דוקטור גב

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי . נושא התלונה:
ימין ליאור שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏28 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' אליהו איתן 20 א' א.ת. חדש ראשלצ, 75703 כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי כורסה לאימי הנכה. הכורסה הגיע לבית ואימא שלי ישבה עליה ומייד התלוננה על חוסר נוחות . ביקשתי מדוקטור גב נתניה לבטל את ההזמנה , שם הסבירו לי שהם לא מבטלים למרות הסבל שניגרם לאימי מבחינה בריאותית היא סובלת מכאבי גב נוראיים .
פניתי לחנות שם הופנתי לשרות הלקוחות שהעבירו את הבקשה שלי לטיפול המנכ"ל .
המנכ"ל הבטיח לחזור ובשרות כבר היו נבוכים מההתנהלות שלו . בכל אופן הוא לא חזר אלי ולא מוכנים להחליף לי כורסה שהיתה רק יום אחד אצלי בבית .
ביקשתי לבטל קניה של מיטה שנרכשה באותו יום ובאותו מעמד בתגובה להתנהלות ולשרות הלקוי אבל גם כאן נענתי בשלילה ובזלזול .(מיטה קפיצית מתכוננת מהמלאי )
מקווה שימצא פתרון לתלונה הצודקת שלי .
כספי סוג הנזק :
ביטלתי את הקניה יום לאחר שרכשתי מיטה מהמלאי והחברה חייבת לאפשר לי את הביטול .כמו כן רכשתי כורסה שהגיע אלי לבית ולאורך זמן מתברר שהיא גורמת לכאבי גב נוראייםו במקרה אני לא יודע מה הזכויות שלי . פתרון נדרש :

דוקטור גב שירות לקוחות

, תגובה:
גיל ליברמן מנהל שירות שם ותפקיד:
הלקוח ואימו בחרו כורסא לפי רצונם ויכולתם מתוך מגוון כורסאות שיש ברשת ד"ר גב, פנה לאחר מס' ימים לגבי חוסר נוחות של אימו בישיבה על הכורסא, מכיוון שהכורסא סופקה לביתו כשהיא חדשה ועפ"י הזמנתו , הורכבה ובוצע בה שימוש. תגובה:
למרות שד"ר גב אינה יכולה להיות אחראית על נוחות סוכם עם הלקוח כי ישלח טכנאי שירות לביתו על מנת לבדוק מה ניתן לבצע עבורו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה